Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
lubocko lubocko

lubocko je offline (nepripojený) lubocko

Fezoj1964 Pozri príspevok
"VTIPÁLKOVIA" Z PRO CONTENT s.r.o.

Dnes tj. 5.5.2010 mi prišlo zo spoločnosti Pro Content s.r.o. oznámenie:

Vážený pán .....................,

Dňa 31.12.2009 sme na základe zmluvy o postúpení pohľadávok
podľa § 524 - § 530 Občianskeho zákonníka a súvisiacich ustanovení
postúpili našu pohľadávku voči Vám vo výške 60,00 € a tiež budúcu
pohľadávku, ktorá nám vznikne na základe užívania databázy
www.basne-portal.sk na spoločnosť:

South Ocean Investment Corp.
Suite 508, Marina Towers
Newtown Barracks
Belize City, Belize

S postúpenými pohľadávkami prechádzajú na postupníka ich príslušenstvá
a s nimi spojené práva. Žiadame Vás o vykonanie tejto zmeny vo Vašich záznamoch.

Úhradu pohľadávky, resp. zápočet vykonajte novému veriteľovi na nasledujúce bankové spojenie:

Majiteľ účtu: South Ocean Investment Corp.

Číslo účtu: 4380025805 / 3100

IBAN: SK25 3100 0000 0043 8002 5805
BIC/SWIFT: LUBASKBX

Pobočka:

Volksbank Slovensko
Pobočka Zvolen
Námestie SNP 19
960 01 Zvolen
Slovenská republika