Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

alaya1 Pozri príspevok
No na mojej fakture je meno, ulica a mesto len zhluk nahodnych pismen, ktore nedavaju vyznam, keby sa tym fakturam venovali ludia, ani by taku hlupost nemohli poslat. maju to asi automaticky posielane.
Vsetko to robi automat, aj ked im napisete na support odpoveda len automat,
v tej firme nepracuju ziadny ludia
0 0
Fezoj1964 Fezoj1964

Fezoj1964 je offline (nepripojený) Fezoj1964

Nezľaknite sa postúpenia pohľadávky
18.5.2010
Ak patríte medzi poškodených, ktorí vstúpili do údajného zmluvného vzťahu s firmou Pro Content s.r.o. alebo Web Content s.r.o. a dostali ste list vo veci postúpenia vašich údajných pohľadávok tajuplnej firme South Ocean Investment Corp., neľakajte sa. Aj takáto exoticky znejúca firma sa pri vymáhaní pohľadávok musí riadiť slovenskou legislatívou a disponovať najprv platobným rozkazom vydaným slovenským súdom. A to si vyžaduje zákonný postup.