Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Charon Charon

Charon je offline (nepripojený) Charon

Tsubasa wa yume soshite sore e ... ...viac
Navrhujem jeden postup. Možno aj založiť skupinu na facebooku ... aby bolo ľudí viac ako tu na Porade.

Podľa typu prehliadača nahlásiť stránku ako Phishing. Ak to spraví jeden, dvaja ľudia, nič sa nestane, ak stránku nahlási ako Phishing 100, 1000 ľudí... prehliadače stránku zablokujú (aspoň tak by to malo byť)

Opera: "alt + Enter" + "Nahlásiť stránku" + rozumný text do zdôvodnenia (napr. skryté registračné poplatky, alebo nasledovný link http://www.zive.sk/vysledky-hledania...kauza&sp=60eur aby vedeli, čo sú to zač. Myslím, že odvolanie na Web je dôležitý, aby celá akcia nevyzerala ako úmyselné poškodenie dobrého mena (aj keď neviem, či stránka ako neživá vec môže mať dobré meno)

FireFox: Pomocník / Upozorniť na podvodnú stránku

ostatné prehliadače neviem...
Naposledy upravil Charon : 05.06.10 at 18:14
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Charon, prepáč, že som klikol "Zábavné", ale v okamihu, keď som chcel kliknúť "Užitočné", tak potvora stránka sa posunula tam, kde nemala.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Charon Pozri príspevok
Navrhujem jeden postup. Možno aj založiť skupinu na facebooku ... aby bolo ľudí viac ako tu na Porade.