Zavrieť

Porady

Kľúč do 2,5 milióna

Ahojte,

v septembri som sa ženil a začínam riešiť bývanie... Som z BA, manželka z Brodského pri Kútoch. Svokor nám tam postavil dom, ja som si zasa postavil hlavu a nechcem tam ísť bývať. A preto sme sa so ženou dohodli na kompromise - domčeku v Malackách. Mám našetrený cca. milión, ktorý chcem vraziť do kúpy pozemku práve v tejto lokalite...

Som úplný amatér, ktorý raz za uhorský rok chytil šrobovák... Nemám skúsenosti a preto potrebujem rady (aby som neprecenil svoje sily a finančné schopnosti)...

Pozemky o ktoré sa zaujímam majú od 340 - 400 m2. Viem, je to maličké a práve preto uvažujem aj o maličkom dome pre (dúfam, že raz) 4-člennú rodinu. K dispozícii by som mohol mať čisto na dom okolo 2,5 milióna Sk.

V tejto cenovej kategórii som už našiel katalógové domy na kľúč, ale ja veľmi týmto cenám neverím. Je podľa Vás možné nechať si postaviť do tejto ceny 4-izbový dom na kľúč? Ušetril by som, ak by som si dom nechal stavať postupne od rôznych firiem? Základy, hrubá stavba, el., voda, plyn atď, atď?

Ďakujem...
Usporiadat
bjuty smis bjuty smis

bjuty smis je offline (nepripojený) bjuty smis

Laola80,
určite áno, skús trochu vygúúgliť ( ak sa ti nepodarí, rád ti dám kontakt) a hlavne nepočúvaj tých, ktorý dostavali pred 2 rokmi. Ja som chcel tiež vtedy začať stavať, začal som teraz a ten rozdiel v cene....uf
0 0
pivko pivko

pivko je offline (nepripojený) pivko

Farang
bjuty smis Pozri príspevok
Laola80,
určite áno, skús trochu vygúúgliť ( ak sa ti nepodarí, rád ti dám kontakt) a hlavne nepočúvaj tých, ktorý dostavali pred 2 rokmi. Ja som chcel tiež vtedy začať stavať, začal som teraz a ten rozdiel v cene....uf
Bla Bla Bla Tak napíš konkretne aký rozdiel v cene . cca 15-20% ale práca stojí rovnako. A za 2,5 tak postavíš rekreačny dom a nie dom na bývanie Ale neberme sny snívajúcim. Mňa teraz základy + platňa / 58m3betónu/ firma kamarát, dovoz betónu + betonárka -kamarát / spolu 8.900 EUR
0 0
mendo933 mendo933