Ahojte,
tiež sa práve zaoberám rozbehom firmy, a teda aj marketingom; a rovnako ako marian152 budem predávať služby, v mojom prípade podnikové poradenstvo v oblasti riadenia pohľadávok.
Pripájam v skratke pár najzákladnejších tipov na účinný reklamný leták, ktoré som našla webe:
1. Výrazné titulky /nie meno firmy alebo logo/; niečo, čo pritiahne pozornosť, ako napr. "Práca s počítačom ľahko a rýchlo", "Pokazila sa Vám práčka?" a pod.
2. V texte sa snažte použiť chytľavé slová, ako sú zadarmo, výpredaj, výhodná cena, objav, bonus, zľava, získaj, ľahko, užite si, rýchlo, mioriadne, ako na to, peniaze, nový, novinka, zisk, ušetrite, vyhrajte a pod.
3. Neprepchávať plochu letáku, aby sa dal ľahko čítať
4. Vyhnúť sa dlhým vetám, vyjadriť sa stručne, heslovite; dať si záležať na jednoduchosti vyjadrení
5. Pridať obrázky; tie by mali korešpondovať s obsahom letáku
6. Vyzvať k akcii, namiesto "viac info tam-a-tam" použiť zaregistrujte sa, prihláste sa, objednajte si a pod.
7. Dať si záležať na kvalitnom vyhotovení letákov, ak je obmedzený rozpočet, robiť ich v menšom formáte a prehodnotiť množstvo a distribučné kanály, ale určite nešetriť na kvalite papiera a tlače.
Rada na zváženie špeciálne pre mariana152; pokús sa zmenšiť text na 1/3 až 1/4 formátu A4, vytlač si 3-4 letáčiky na formát A4, a hádž to rovno do schránok. A skús osloviť klub dôchodcov, materské centrum a podobné organizácie.
Všetkým želám úspešný rok 2010.