Treba vysvetliť a zhrnúť pre nás nechápavých ( ak to už niekdo ,,nezrobil,,)
do 1.04.2012 treba vybaviŤ elektronické doručovanie podaní.
chcem to aj so ZEP výhodné pre tých , ktorí nechcú chodiť na DU zanášat do 5 dní to čo podali elektronicky.
1.skôr ako vypíšem žiadosť o vydanie identifikátora na stránke DRSR - musím mať už zakúpený el.podpis?
2. musím uzavrieť dohodu o el.doručovaní s DU ? Je tam už kolónka či mam ZEP ?Musím túto dohodu uzatvoriť pre všetky firmy čo im budem robiť el.doručovanie každému zvlášť? Potom isť som nou na DU a tam tú dohodu podpísať a ústne , alebo nejakým splnomocnením ma tým poveriť?
3. Mám troch klientov na DU v Nitre a troch klientov v Bratislave musím uzavriet dohodu za troch v Nitre a za troch v Bratislave abudem môcť používať jeden ZEP pre NR a aj pre BA? Sme ekonom.kancelária a dostala som to na starosť. Môžem na ,,svoje meno,, podávať nebmedzený počet firiem alebo to je limitované?
ďakujem za skorú odpoveď, len dúfam že som to správne popísala, aby ste pochopili....
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
..
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
..
Iveta N