Fany
Jój, už je tu toho popísaného až-až. Môže to prosím niekto jednoducho zhrnúť?
1. ako vybaviť ZEP
2. čo všetko možno ZEP podpisovať (len daňové, alebo aj iné veci)
3. koľko to asi stojí
4. ako to prebieha v praxi
Ďakujem.
Ja to teda zhrniem, ako som to robila ja
1. zavolala som do firmy, ktorá mi vybavila ZEP (dali mi USB a podpisali sme zmluvu).
- na stranke DRSR som sa zaregistrovala a pridelili mi ID (poslali na mail a vytlacila som si to niekolkokrát)
- doma mi manžel nainštaloval certifikát z USB
- isla som na DU autorizovat firmu (treba výpis z OR alebo ŽL, papier s prideleným ID, svoj občiansky preukaz a ja som mala aj splnomocnenie, nakoľko budem podpisovať dokumenty za klientov)
2.čo sa uvedie do dohody s DU, to bude možné podpisovať. Ja som uviedla DPH a suhrnne vykazy
3. stálo to 68 € a kopec nervov
4. v praxi sa treba prihlasit na DRSR, tam naskoci pod vasim heslom firma, za ktoru budete pouzivat ZEP. Treba zadat podanie dokumentov, nacitat alebo priamo vyplnit dokument, podpisat, odoslat.
- potom pride sprava (akceptacia) prijateho dokumentu.