Zavrieť

Porady

Rozhodnutie o plte

Dobrý deň,potrebovala by som poradiť v otázke zmluvného platu.Je správne znenie,ktoré mi dal zamestnávateľ?
Vec:Rozhodnutie o plate
Podľa zákona č.553/2003 Z.z. o odmeňovaní... podľa § 1 ods.2, Vám priznávam od ... ZMLUVNÝ PLAT...
Pracujem ako profesionálny rodič,teda som zamestnanec Detského domova.
Ide pri zmluvnom plate o dohodu,alebo zamestnávateľ má výhradné právo na jeho určenie a z čoho by sa malo vychádzať pri jeho výške.A ešte sa chcem opýtať na domáckeho zamestnanca,vzťahujú sa na neho úväzky?Je možné sa zamestnať na polovičný úväzok ako domácky zamestnanec?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    elenka je offline (nepripojený) elenka

    elenka
    Doda
    Dobrý deň,potrebovala by som poradiť v otázke zmluvného platu.Je správne znenie,ktoré mi dal zamestnávateľ?
    Vec:Rozhodnutie o plate
    Podľa zákona č.553/2003 Z.z. o odmeňovaní... podľa § 1 ods.2, Vám priznávam od ... ZMLUVNÝ PLAT...
    Pracujem ako profesionálny rodič,teda som zamestnanec Detského domova.
    Ide pri zmluvnom plate o dohodu,alebo zamestnávateľ má výhradné právo na jeho určenie a z čoho by sa malo vychádzať pri jeho výške.A ešte sa chcem opýtať na domáckeho zamestnanca,vzťahujú sa na neho úväzky?Je možné sa zamestnať na polovičný úväzok ako domácky zamestnanec?