JM1968
Zdravím poraďákov, prosila by som poradiť, či aj neplatca DPH musí archivovať účtovné doklady 10 rokov, alebo stačí 5? V pobočke št.archívu si neboli istí, povedali 5 rokov, ale čo som si našla štruktúru členenia registratúry, kde je lehota uloženia ekon.agendy(faktúry, bank.výpisy, pokladňa) vždy na 10 rokov. Vyraďovali ste niekto po 5 rokoch? Ďakujem.
Práve robím vyraďovanie. Fa, poklad. doklady, bankové výpisy, daňové priznania,výkazy, odpisy a veľa iných položiek majú úložnú dobu 10 rokov.Teraz je možné požiadať o skartovanie včetne roku 1999. 5 rokov
/2004/ majú napr. prezenčné listiny, môžu sa aj výplatné pásky, ale len v prípade, že nenahrádzajú mzdový list, cenníky, ponuky a pod. Pošta 3 roky.