Odpoveď na Tvoju otázku je v § 25, ods.1, písm. a, bod 2, zákona o účtovníctve .... a postupoch pre JÚ, § 6, ods.8 a § 11. Teda zjednodušene .... na skladových kartách, príjemkách, výdajkách ... v nákupnej cene. Doporučujem do pozornosti najmä § 6, ods. 8, ktorý hovorí, že ...podľa jednotlivých produktov, alebo skupín a .... podľa potrieb účtovnej jednotky. Urob si sama malú internú smernicu pre vedenie zásob, vzorov tu nájdeš dosť. V nej si urči, že denníky budeš dávať bez vedenia zásob - priamo do spotreby. Načo by si ich viedla, keď ráno ich nakúpiš, do večera predáš a vydokladuješ denným predajom cez ERP, prípadne nepredané vrátiš na druhý deň ráno na remitendu. Týždenníky a iné drahšie ... veď podľa druhu v nákupnej cene. Viesť ich na jednej karte by asi bolo ťažké a hlavne zbytočné. Neviem, aké náročné môže byť u Teba také vedenie zásob. Ale v duchu uvedeného § /podľa potreby/ by som tú evidenciu urobil najjdenoduchšiu, ako sa len dá. Ak niečo dokážeš preukázať z erp a z pevnej marže, nie je potreba, aby si to ešte musela preukazovať aj z evidencie zásob. Dôležité je občas si urobiť aj inventúru a porovnať s evidenciou zásob.