Zavrieť

Porady

DPH - prijatá faktúra z ČR

Dobry den,

Mam taký problém, prišla nám faktúra z ČR za službu (aj my aj v ČR sme platitelia DPH). Faktúra bola uvedená bez DPH. Mám to samozdaniť? ak áno, v akom riadku DPH to mám uviesť? som začiatočník.
Usporiadat
jeso jeso

jeso je offline (nepripojený) jeso

ak je to služba podľa § 15 - riadky 11, 12 a následne odpočet riadok 21
2 0
psps psps

psps je offline (nepripojený) psps

jeso Pozri príspevok
ak je to služba podľa § 15 - riadky 11, 12 a následne odpočet riadok 21
Prečítala som si ten §15, ale aj tak mi to nie je jasné. V tomto prípade je miesto dodania kde? Ak je miesto dodania u nás, tak to ide na riadky 11,12? A ak je miesto dodania v Čechách, tak to ide na iné riadky?
0 0
lenkam68 lenkam68

lenkam68 je offline (nepripojený) lenkam68

Podľa § 15 ods. 1 je miesto dodania tam, kde je zdaniteľná osoba usadená, takže SR a preto platí odpoveď od jeso - r. 11, 12 a 21.
Samozdaňuješ podľa § 69 ods. 3.
Ak by si prijala službu, pri ktorej je miesto dodania v inom ČŠ, bola by na faktúre vyčíslená DPH príslušnej krajiny.Túto DPH si nemôžeš u nás uplatniť, preto ju účtuješ do nákladov. Pri splnení podmienok môžeš požiadať o vrátenie dane iný ČŠ.
Naposledy upravil lenkam68 : 25.05.10 at 05:15 Dôvod: Doplnenie textu
2 0
psps psps

psps je offline (nepripojený) psps

Mám faktúru za letáky od českej firmy. Fakturujú nám tlač letákov, ktorá prebieha u nich a distribúciu-roznos letákov prebieha u nás. Všetko dávam pod jedným číslom na riadky daňového priznania 7,8,19 a 21. Môžem to tak mať? Nemusím tú distribúciu oddeliť a ako službu dať na riadky 11,12 a 21 ?
0 0
psps psps

psps je offline (nepripojený) psps

psps Pozri príspevok
Mám faktúru za letáky od českej firmy. Fakturujú nám tlač letákov, ktorá prebieha u nich a distribúciu-roznos letákov prebieha u nás. Všetko dávam pod jedným číslom na riadky daňového priznania 7,8,19 a 21. Môžem to tak mať? Nemusím tú distribúciu oddeliť a ako službu dať na riadky 11,12 a 21 ?