[quote=GejzaH]Zuzi, tvoja otázka je veľmi obecná. Potrebuješ len softver, alebo systém? Koľko na to chceš minúť (5.000 alebo 50.000 či viac)? Dobrých programov je veľmi mnoho, dôležité je, čo ty si predstavuješ ako dobrý pre teba. Čo považuješ za dôležité: prístup k zákazníkovi, cenu, funkčnosť, zabezpečenie, aktualizáciu, ďalšie služby (školenie, konzultácie, hot-line)?
Rozdiel medzi softverom a systémom v mojom čítaní by som definoval takto: účtovný softvér mi pomáha v tom, aby som daňovému úradu dával správne podklady k daniam (napr MRP). Informačný systém mi poskytuje priame a nepriame informácie o tom, ako prevádzkujem svoj podnik, dáva správne podklady k správnemu rozhodnutiu, včas a v potrebnom rozsahu a to všetko bez nutnosti zásahu do systému zo strany programátorov.
Poradu som "objavila" až teraz. Hľadám vhodný informačný systém - účto so skladmi a mzdami. Doteraz som robila 14 rokov v Abre. Neskutočne sa mi na nej páčili predkontácie, automatické súvzťažnosti a predovšetkým tvorba výstupných zostáv. Výstupy som si mohla navoliť v rôznych členeniach, vytvárať formuláre s doplňujúcimi informáciami, preto mám obavu, ktorý systém mi aj v tejto oblasti pôjde "v ústrety". Tiež ma zaujíma prepojenie a spoluprácu jednotlivých modulov, plánovanie akcií, vyhodnocovanie, atď.. V demách som nenašla "pikošky" s ktorými sa budem musieť prelúskať, na to človek potrebuje v ňom dlhšie pracovať a naplno využívať všetky funkcie.
Viete mi poradiť nový soft? Max do 20-25 000 Sk. Vďaka.