Zavrieť

Porady

Ukončenie prac. pomeru - odvody

som začiatočník
Dobré ránko prajem!
Chcem Vás poprosiť - súrne potrebujem poradiť!
Keď zamestnanec ukončil prac. pomer 30.04.2010 a zabudli sme mu preplatiť dovolenku - ktorú preplatíme v 05/2010 + prémie - musí z toho príjmu platiť všetky odvody, alebo iba zdravot. poist. a daň?
Ďakujem - veľmi mi pomôžete!
Naposledy upravil Dav : 03.07.10 at 11:27
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

sybila3 Pozri príspevok
máš pravdu.
takže priemer má 1,8946-na II.Q.x21,74x6,33x2mesiace??(pracovala rok)=521,45???
Koeficient 21,74 platí pri 5-dňovom prac. týždni. Ty máš hodiny prepočítané na 6-dňový. Neviem ako si jej doteraz robila výplaty, ja zvyknem v takomto prípade fond prac. času 35 hod, týždenne a sobotu platím ako nadčas.

potom by si mala výpočet odstupného 1,8946 x 21.74 x 7 x 2
2 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

No poradili mi tu na porade, že mám vyrátať: 7x5+3=38/6=6,33. Takže denne pracovala 6,33 aj v sobotu. Tak ako vyrátam ten koeficient?
Mala by som napísať aj tú výpoveď z organizačných dôvodov a ako by to malo vyzerať, díky moc.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

sybila3 Pozri príspevok
No poradili mi tu na porade, že mám vyrátať: 7x5+3=38/6=6,33. Takže denne pracovala 6,33 aj v sobotu. Tak ako vyrátam ten koeficient?
Mala by som napísať aj tú výpoveď z organizačných dôvodov a ako by to malo vyzerať, díky moc.
Dovolenku si jej ako počítala ? Jej kal. týždeň má 6 prac. dní (podľa tvojho výpočtu) a má to vplyv aj na počet dní dovolenky, ak ju nečerpala v celých týždňoch.
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

dni dovolenky x 6,33. Keď som to zisťovala nikto mi to inak nevedel poradiť, len na tých 6,33 h.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

sybila3 Pozri príspevok