Zavrieť

Porady

Nespokojný zákazník - vrátenie tovaru

Chcel by som sa poradiť. Mám jedného nespokojného zákazníka, ktorý sa mi v podstate vydiera, že ak mu nepošlem nejaký tovar zdarma, tak mi vráti tovar, ktorý je možné vrátiť do 7 dní bez udania dôvodu. Môžem sa nejako brániť ? Celú túto komunikáciu mám v emaily.
Usporiadat
richardg richardg

richardg je offline (nepripojený) richardg

ďakujem za povzbudzujúce slová
0 0
richardg richardg

richardg je offline (nepripojený) richardg

mohla by som niekomu z Vás napísať internú poštu?potrebovala by som poradiť a nechcem to tu celé rozoberať...ďakujem
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je teraz online Dáša_

richardg Pozri príspevok
mohla by som niekomu z Vás napísať internú poštu?potrebovala by som poradiť a nechcem to tu celé rozoberať...ďakujem
myslím, že kľudne napíš sukromnú správu komukoľvek. V najhoršom ti neodpovie
0 0
richardg richardg

richardg je offline (nepripojený) richardg

ďalšia vyhrážka , čaká do zajtra a potom koná...
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

richardg Pozri príspevok
mohla by som niekomu z Vás napísať internú poštu?potrebovala by som poradiť a nechcem to tu celé rozoberať...ďakujem
Tým, že sa spýtaš tu, máš väčšiu šancu, aby si dostal radu. Viac hláv, viac rozumu...

Inak, veľa ľudí má práve pre toto zablokované ss-ky...
http://www.porada.sk/t2886-etiketa-porady.html
1 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
richardg Pozri príspevok
ďalšia vyhrážka , čaká do zajtra a potom koná...
A kontaktovala si právnika, tak ako som poradil ?
0 0
richardg richardg

richardg je offline (nepripojený) richardg

kontaktovala, vravel, že s nemám čoho báť, že mám všetko v poriadku...
no dala som jej návrh, ale ešte si ona diktuje svoje podmienky, pričom som jej napísala, že nie som vôbec povinná, jej niečo zobrať späť
tak teraz čakám na odpoveď, lebo z toho návrhu neupustím, nebudem skákať ako chce ona...
0 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
richardg Pozri príspevok
kontaktovala, vravel, že s nemám čoho báť, že mám všetko v poriadku...
no dala som jej návrh, ale ešte si ona diktuje svoje podmienky, pričom som jej napísala, že nie som vôbec povinná, jej niečo zobrať späť
tak teraz čakám na odpoveď, lebo z toho návrhu neupustím, nebudem skákať ako chce ona...
Jéééžiš nerob si z nej ťažkú hlavu prosím ťa. takýto hajzlíci vždy boli a budú a musíš sa voči nim postaviť tvrdo a neodbytne. Proste prestaň komunikovať ty si svoje povedala, vyjadrila si sa viac krát a stačilo. Mnohí z nás už neraz zažili vyhrotené situácie, ale to proste k podnikaniu patrí. Nedaj sa zastrašiť
0 0
richardg richardg

richardg je offline (nepripojený) richardg

konečne sme sa dohodli, takže zoberiem si späť 2ks a hotovo
naozaj veľmi pekne ďakujem každému za pomoc, veľmi ste my pomohli:-)
ak by som ešte niekedy potrebovala Vašu pomoc, tak sa určite obrátim na VÁS:-)ste super

ĎAKUJEM
0 0
soad soad

soad je offline (nepripojený) soad

Dobry den,

mam taky problem. Poslal som tovar zakaznikovi a on mi ho neprevzal od dopravcu, v podmienkach mam uvedene, ze ak ho neprebere je mi povinny zaplatit 30% z ceny tovaru.
Co mam robit ak mi nebude chciet tuto sumu vyplatit?
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

soad Pozri príspevok
Dobry den,

mam taky problem. Poslal som tovar zakaznikovi a on mi ho neprevzal od dopravcu, v podmienkach mam uvedene, ze ak ho neprebere je mi povinny zaplatit 30% z ceny tovaru.
Co mam robit ak mi nebude chciet tuto sumu vyplatit?
http://www.porada.sk/t111427-neprebratie-zasielky.html
http://www.porada.sk/t136241-eshop-n...-material.html
http://www.porada.sk/t128133-seriozn...akaznikov.html
http://www.porada.sk/t112385-musim-tovar-prevziat.html
atd
0 0
1cartman 1cartman

1cartman je offline (nepripojený) 1cartman

zdravim objdenal som si pneu. ale som ich neprevzal pretoze pneumatiky boli vyrobene v inych krajinach co bolo vidiet aj na kvalite...predavajuci sa mi ozval ze mi posle fakturu za prepravne... ked mu v podmienkach pise:
Ak kupujúci odmieta prevziať si objednaný tovar (toto neplatí, ak doručovaný tovar svojou kvalitou, množstvom, alebo druhom nezodpovedá tovaru objednanému), má predávajúci právo žiadať od objednávateľa uhradenie nákladov (ich konkrétnu výšku Vám poskytneme na požiadanie) spojených s doručovaním objednaného tovaru.

ma na to pravo?
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať