V r. 2008 sme si objednali službu Magio + internet. Zmluva bola uzatvorená na dobu určitú 24 mesiacov. Táto doba začala plynúť 22.5.2008 a uplynula 21.5.2010.
22.4.2010 volala mama do T-comu s tým, že ruší Magio + internet a objednáva len samostatnú službu Internet. "Vďaka" neschopnosti pracovníčky T-comu zostala táto objednávka visieť "niekde vo vzduchu". Služba "Magio + internet" zrušená nebola a služba "Internet" nebola aktivovaná. Aktivovaná bola až asi po 10 telefonátoch do T-comu (bez toho, aby nás upozornili, že túto službu už aktivovali
). Na radu a po telefonickom uistení pracovníčky T-comu sme poslali žiadosť o vrátenie preplatku za "Magio + internet" za mesiac jún a následne aj za za máj za 10 dní. Magio sme nepozerali od konca mája - mama Set box odpojila od káblov a internet nefungoval od asi od 24.6.2010, lebo niekto z T-comu si mal prísť po zariadenie (ktoré doteraz trčí u nás doma), takže sme ho odpojili. Všetko toto si T-com môže určite overiť (nejaký tok dát). Používala som ho ja, ale myslela som si, že to je už ten nový "Internet". Že to nie je tak, sme zistili, až keď sme dostali v júni faktúru, kde bolo fakturované "Magio + interne" - fakturuje sa mesačne vopred. Telefonicky (rozhovory T-com nahráva) nás pracovníčka T-comu uistila, že peniaze za 06/2010 nám vrátia a internet môžeme používať. Dnes prišlo vyjadrenie z T-comu, že našu reklamáciu neuznávajú, lebo zmena programu nastala až 29.6.2010 a :
"Na základe toho, že služba (cháp "Magio + internet") bola využívaná poplatky za oneskorenú zmenu nevysporiadavame".
Lenže my sme o zmenu žiadali už 22.4.2010 a ich pracovníčka urobila chybu a zmenu neuskutočnila. 10.6.2010 sme volali do T-comu kvôli tomuto problému prvýkrát a odvtedy prešlo ďalších 19 dní, kým vôbec zmenu uskutočnili. Samozrejme, že nechceme platiť za niečo, čo sme si neobjednali, a za chyby ich neschopných pracovníkov. Čo máme teraz ďalej robiť? Mne zatiaľ napadlo toto:
1. Idem napísať ďalšiu reklamáciu, že ich dôvody neuznávame, lebo platnosť zmluvy vypršala 21.5.2010 a o ďalšie poskytovanie služby sme nežiadali a ani sme s ním nesúhlasili, nič sme nepodpisovali a nič teda nemáme platiť. To, že nám poskytli nejakú službu, o ktorú sme ich nežiadali, je problém T-comu a náhradu nech si žiadajú od tej dotyčnej neschopnej pracovníčky.
2. Ďalší list bude výzva na vrátenie bezdôvodného obohatenia s nejakou lehotou na vrátenie zaplatenej čiastky + aj úrokov + lehota na vrátenie. Ak peniaze nevrátia, chcem to skúsiť jednostranne započítať s nejakou ich ďalšou faktúrou.
3.Tiež by som sa chcela obrátiť na SOI, ale 1. myslíte si, že SOI môže v tomto nejako konať, keď im pošlem sťažnosť, že T-com od nás zinkasoval peniaze za neobjednanú službu a nechce ich vrátiť? Príp. ako mám štylizovať podnet na SOI? 2. kam na SOI to mám poslať? T-com má sídlo v Blave, reklamačné oddelenie je však v Košiciach.