Zavrieť

Porady

Polícia a radary

erzet erzet

erzet je offline (nepripojený) erzet

Dôchodca
Vysvetlíte mi niekto toto?
Prečo nesmú byť policajti skrytý? Veď ja musím dopravné predpisy dodržiavať či policajta vidím, alebo nie.
Tá istá téma, radary. Rýchlosť by sa mala dodržiavať či je tam radar alebo nie. Ja dodržujem rýchlosť aj bez radaru, okrem nepozornosti (znížená rýchlosť, obec alebo iné obmedzenie), ale vedome to nerobím.
Spišák vyhlási, tam a tam bude radar, tak tam budem dodržiavať rýchlosť. Môžem sa vyhovoriť?: nezaplatím pokutu pretože ste za "bučkom" a ako to že tu je radar keď to Spišák nevyhlásil. Porušujete interné predpisy, neplatím.
Naposledy upravil erzet : 07.10.10 at 07:58
Usporiadat
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

buchač Pozri príspevok
misomiso.....doplň .....že kým ...
Tebou , mnou , Jožom X , Ferom Z , ............
Blbcov sú plné cintoríny , tiež si mnohí mysleli , že boli plne koncentrovaní ...

Ale inak súhlasím ...v podstate ...tiež občas , v medziach normy - podmienok , si takto zajazdím ...
Ano, mnou na asi 800.000 km bez nehody.
0 0
bobino38 bobino38

bobino38 je offline (nepripojený) bobino38

tak takíto sú práve najhorší....
0 0
willma willma

willma je offline (nepripojený) willma

už tu takáto debata bola, radšej frajer, ktorý má na to skúsenosti a kone pod kapotou ako idiot v hnilej favoritke predbiehajúci 3 kamióny, vďaka ktorému som musela testovať nie len svoje reakcie, ale aj kompletný brzdový systém v aute, aby som zabránila čelnej zrážke. Za dámu som veru v tom okamihu nebola.
0 0
bobino38 bobino38

bobino38 je offline (nepripojený) bobino38

...no asi nejaká prikázaná 60ka nie je nikde len tak pre okrasu:-) a takí čo tam idu 100kou a myslia si že svet gombička a majú 140koní pod kapotou tak sú ozaj darcovia orgánov, a možu mať aj 30 ročné skusenosti.
0 0
willma willma

willma je offline (nepripojený) willma

na danom úseku bola 90, Niekto v silnejšom voze by ten problém predbehnúť kamióny nemal, ale ten magor podcenil možnosti svojho auta a pri predbiehaní sa nemal kde zaradiť a navrch spomaľoval, lebo tá hniloba nevládala. Odhadovaná rýchlosť v prípade čelnej zrážky moja 90 + jeho 70, Ja by som možno z auta vystúpila.
0 0
bodliak bodliak

bodliak je offline (nepripojený) bodliak

Nevidel som ich este merat pred skolou, casto vyuzivanym prechodom pre chodcov v blizkosti skoly, kde uz parkrat zrazilo auto ludi.

Zato na prazdnej 4-prudovke, kde su okolo cesty zvodidla a ziadny (!) chodnik, ziadne domy, len pole vlavo a pole vpravo, tak tam meraju 50-tku 30 metrov pred tabulou.

Zmeny znacenia - to je dalsia hojne vyuzivana prilezitost na inkasovanie.

Papuce a odtahy... Ale ked mne zaparkovalo auto na drzovku pred garazou (a stalo celym profilom na ceste) a nemohol som von, tak akurat si overili, ci nie je kradnute a kaslali na to.

Za vseobecnu buzeraciu s lekarnickami, svietenim za slnecneho dna a pokuty do vacku... za takuto pracu si ich teda vazit nemozem.

Takze maju co napravat.
0 0
profesional profesional

profesional je offline (nepripojený) profesional

Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac
Skor ako merat rychlost na usekoch kde to nie je treba by som ich radsej nasadil s dalekohladmi na vrcholy kopcov, kde sialenci predbiehaju do kopca cez plnu ciaru kolonu a nemozu tusit co a kedy pojde oproti za horizontom.

Tiez by mali ist do kolon na vstupe do velkych miest rano. Ked ti co maju "nahodne" vydanu SPZ-tku s 3 rovnakymi cislicami a autami s nie menej ako 150 konmi predbiehaju kolony v odstavnom pruhu a ked sa chcu dostat naspat do jazdneho pruhu tak vytlacaju auta stojace v kolone.

Mali by ist s kamerou k priechodom pre chodcov k skolam a miestam kde deti rano a poobede prechadzaju v hufoch a z ktorych si niektori vodici namiesto toho aby ich pustili robia prekazkovu drahu v jazde.

Mali by byt na usekoch castych dopravnych nehod. Alebo to ze sa tam stava vela nehod nie je na tom mieste, ale na tom ako myslia vodici na tom useku.

Mali by jazdit v neoznacenych vozidlach po dialnici D1 a sledovat ako kamiony na zakazanych usekoch predbehaju nie len v strednom, ale casto krat aj v lavom pruhu. Pricom na tomto useku predbiehat nesmu.

Mali by jazdit po okresnych komunikaciach v piatok poobede a v pondelok rano a chytat sialencov co na 20-30 rocnych crepoch brzdia celu dopravu a potom su vodici po zvysok trasy nervozni lebo musia nadhanat strateny cas.

Mali by stat pri miestach kade neprisposobivi obcania vychadzaju zo svojich get na cesty s 30 rocnymi autami dovezenymi z anglicka a brat im technicaky.

A ak im po tomto vsetkom ostane nejaky cas, tak nech si stavaju radary kam chcu a ako chcu..
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

profesional Pozri príspevok
Skor ako merat rychlost na usekoch kde to nie je treba by som ich radsej nasadil s dalekohladmi na vrcholy kopcov, kde sialenci predbiehaju do kopca cez plnu ciaru kolonu a nemozu tusit co a kedy pojde oproti za horizontom.

Tiez by mali ist do kolon na vstupe do velkych miest rano. Ked ti co maju "nahodne" vydanu SPZ-tku s 3 rovnakymi cislicami a autami s nie menej ako 150 konmi predbiehaju kolony v odstavnom pruhu a ked sa chcu dostat naspat do jazdneho pruhu tak vytlacaju auta stojace v kolone.

Mali by ist s kamerou k priechodom pre chodcov k skolam a miestam kde deti rano a poobede prechadzaju v hufoch a z ktorych si niektori vodici namiesto toho aby ich pustili robia prekazkovu drahu v jazde.

Mali by byt na usekoch castych dopravnych nehod. Alebo to ze sa tam stava vela nehod nie je na tom mieste, ale na tom ako myslia vodici na tom useku.

Mali by jazdit v neoznacenych vozidlach po dialnici D1 a sledovat ako kamiony na zakazanych usekoch predbehaju nie len v strednom, ale casto krat aj v lavom pruhu. Pricom na tomto useku predbiehat nesmu.

Mali by jazdit po okresnych komunikaciach v piatok poobede a v pondelok rano a chytat sialencov co na 20-30 rocnych crepoch brzdia celu dopravu a potom su vodici po zvysok trasy nervozni lebo musia nadhanat strateny cas.

Mali by stat pri miestach kade neprisposobivi obcania vychadzaju zo svojich get na cesty s 30 rocnymi autami dovezenymi z anglicka a brat im technicaky.

A ak im po tomto vsetkom ostane nejaky cas, tak nech si stavaju radary kam chcu a ako chcu..
Presne tak. Mne vadia arogantni vodici, ako napr. minule, ked na mna trubil chlapik v terennom mercedese za to, ze som pred nim v dazdi dal prednost chodcom na prechode.

Chytat piratov cist sa da aj bez radaru, arogantne spravanie je vidno volnym okom.

Mne nevadi, ak niekto pali napr. po ceste 1. tr medzi BB a Breznom hoci 140. Ak nie je husta premavka a je dobre pocasie, preco nie?
0 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

slavica Pozri príspevok
K téme mám čerstvý príklad, aj keď nie k radarom....v našom meste tesne , ale ozaj tesne za značkou zakaz zastavenia stálo auto pri jednej polyfunkčnej budove,.... kde nikomu nevadí, lebo za nim stali dalšie auta, tak trčal kusok pred značku...talianska značka....no a naši policajti horliví, prečo by sa hneď neukázali ....nasadili papuču a čakali na taliana, však mu treba spríjemniť pobyt, nie???
Jóój tak z tohto ma chytá záchvat spravodlivosti....
No u nás hlavne mestskí policajti sú horliví na papuču. Auto obzerajú, fotia,dajú papuču,za stierač lístok kde máš auto hladáť alebo ťa čakajú kedy prídeš. Zvlášť sú "pozorný" na vodičov z iných okresov. Len čo stojí auto 5 cm v zákaze alebo na tráve už idú po ňom, ale domáci im neprekážajú.
0 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

Rozalka Pozri príspevok
Prosím vysvetliť, ako vieš, že je blondiak, ak je holohlavý.
Misoft to dobre odhadol
0 0
marleau marleau

marleau je offline (nepripojený) marleau

Čím je človek vyspelejší,tým potrebuje viac príkazov,zákazov,obmedzení a usmernení,lebo sám od seba akosi nie je schopný dodržať hranice,ktoré nie sú dané nejakým nariadením alebo zákonom.
To isté platí aj na cestách.Čím lepšie a bezpečnejšie autá a cesty máme,tým jazdíme pomalšie.Mne sa zdá,že tretina vodičov nemá na cestách čo hľadať,pretože na to nemá.A je mi jedno,či majú právo aj oni urobiť si vodičák,ak nemajú schopnosť,tak na cestu nepatria.A schopnosť nie je len zosúladiť spojkový a plynový pedál,ale omnoho viac.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

bobino38
tak takíto sú práve najhorší....
Preco najhorsi? Ved prave to, ze som najazdil 800.000 km bez nehody znamena, ze napriek tomu, ze jazdim rychlo, jazdim nie len bezpecne, ale dokazem sa este aj vyhybat vsetkym vam "disciplinovanym" a nepozornym, ktori sa motate pod nohami.
0 0
chovan.j chovan.j

chovan.j je offline (nepripojený) chovan.j

Ja jazdím na aute každý deň a pravdupovediac mne je jedno či sú policajti za kríčkom alebo nie jednoducho dodržiavam predpisy jazdím od 1974 roku a iba raz som schytal pokutu za svetlá.Takže nech sa policajti skovávajú a chytalú nezodpovedných lumpov ktorých je na cestách stále viac a viac a pokuty za rýchlosť by som zvýšil aj stonásobne.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

chovan.j Pozri príspevok
Ja jazdím na aute každý deň a pravdupovediac mne je jedno či sú policajti za kríčkom alebo nie jednoducho dodržiavam predpisy jazdím od 1974 roku a iba raz som schytal pokutu za svetlá.Takže nech sa policajti skovávajú a chytalú nezodpovedných lumpov ktorých je na cestách stále viac a viac a pokuty za rýchlosť by som zvýšil aj stonásobne.
No mas pravo na svoj nazor. Otazka je len, ci ti ide o bezpecnost premavky, alebo iba o "spravodlivost" a zavist.

Keby som bol ministrom vnutra a dopravy (bohuzial, skutocne by sa do toho museli pustit oba rezorty), jazdilo by sa u nas podstatne bezpecnejse a zaroven aj plynulejsie. Netreba chodit daleko po priklady. V Nemecku je mimo obce dovolena rychlost 100, (mnohi jadzia aj rychlejsie), na dialnici je neobmedzena, a napriek tomu tam zomiera podstatne menej ludi na cestach.
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

misomiso Pozri príspevok
Preco najhorsi? Ved prave to, ze som najazdil 800.000 km bez nehody znamena, ze napriek tomu, ze jazdim rychlo, jazdim nie len bezpecne, ale dokazem sa este aj vyhybat vsetkym vam "disciplinovanym" a nepozornym, ktori sa motate pod nohami.
Prečo najhorší?
Lebo máš pocit, že vždy všetko zvládneš.
Raz sa dostaneš do (pre teba) nepredvídateľnej situácie a bude po paráde.
No a čím väčšia rýchlosť, tým menšia nádej, že to niekto neodskáče.
-------------------------------------------------------------------
Ja mám tých km za sebou podstatne viac, ako ty. Naviac som mal aj nejaké nehody. Tiež poznám úžasný pocit z dobrých bŕzd, tiež poznám pocit zo silného motora zo slastnej rýchlosti, ale na rozdiel od teba viem, že to do verejnej premávky nepatrí.
Tá verejná komunikácia je aj pre tých slušných a aj pre tých menej nadaných. Napríklad aj pre mladé neskúsené mamičky.
0 0
erzet erzet

erzet je offline (nepripojený) erzet

Dôchodca
Teraz som sa vrátil z TN. Počúval som rádio a tam hlásili radary iba tie čo im nahlásili poslucháči.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

jar88 Pozri príspevok
Prečo najhorší?
Lebo máš pocit, že vždy všetko zvládneš.
Pocit mam, to mas pravdu, ale zasa na druhej strane absolutnu istotu nemoze mat nikto nikdy. Ak sa okolo teba bude motat "dostatocne nesustredeny" vodic, ktory urobi tesne pred tebou naozaj fatalny manever, tak ti uplne staci aj legalna 90-tka alebo 130-ka na zabitie.

Nie je to v rychlosti a uz vobec nie v rychlosti vyjadrenej nejakymi absolutnymi cislami. Je to v zdravom rozume, v sustredeni a v odhade situacie.
0 0
bobino38 bobino38

bobino38 je offline (nepripojený) bobino38

...Je to v zdravom rozume, v sustredeni a v odhade situacie....nerád by som videl takých dvoch ako ty, čo idú proti sebe a predbiehajú, len preto,že si myslia,že odhadli situaciu kde je 60ka a idú 100kou a vpália to do seba...pričom keď predbiehaju v takom useku neuvedomuju si,že aké asi pocity má vodič,ktorý tou60kou ide a má tiež zdravý úsudok a odhad.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

bobino38 Pozri príspevok
...Je to v zdravom rozume, v sustredeni a v odhade situacie....nerád by som videl takých dvoch ako ty, čo idú proti sebe a predbiehajú, len preto,že si myslia,že odhadli situaciu kde je 60ka a idú 100kou a vpália to do seba...pričom keď predbiehaju v takom useku neuvedomuju si,že aké asi pocity má vodič,ktorý tou60kou ide a má tiež zdravý úsudok a odhad.
A co myslis, ze my "taki" sa nestretavame? Sedim dennodenne za volantom, skoro kazdy tyzden jazdim na vychod a naspat takze je snad kazdemu jasne, ze z Presova do Bratislavy stretnem v protismere mnohych predbiehajucich, ktori tiez nejdu podla rychlostnych limitov, ale podla vlastrneho usudku.

Mozem ti povedat, ze dvaja "taki" teda "nedisciplinovani" vodici sa na ceste "dohodnu" ovela skor, ako dvaja vystraseni, ktori spoliehaju na to, ze idu pomaly, ale ani na jednom z nich nevidno, co sa prave chysta urobit.

Vodici, ktori su zvyknuti jazdit rychlo su vacsinou ludia, ktori tuto cinnost vykonavaju pravidelne, denne, vacsinou jazdia na lepsich autach a poznaju ich moznosti. Ja osobne nemam problem s "cestnymi piratmi", mna nikto na cestach neohrozuje. Ako je to mozne, ze je tu tolko staznosti na cestnych piratov?

To mas ako napr. s hokejom. ja ked pozeram prenos, tak ani neviem, kto nakoniec dal gol, ked su pred brankou fofry. Ledva-ledva to vidim na spomalenom zabere. Svagor hraval hokej, on uz z priemaho prenosu hned zahlasi este aj, kto bol vtedy na hranici ofsajdu - ja dodnes ani neviem, co je to, pritom mi to 5 x vysvetloval. Ked dvaja hokejisti hovoria o hre, nemaju problem si rozumiet bez dlhych reci.

Takze namusis mat o nas obavy. Stretavame sa denne. Skor si myslim, ze by sa malo nieco robit s mladymi. Dnes som cital, ze tretinu vsetkych nehod maju na rovasi soferi s menej ako dvojrocnou praxou.

A este nieco pre ortodoxnych fetisistov, ktori si urobili fetis s cestnej vyhlasky a zo znaciek na ceste.

Odkedy sa u nas jazdi v obci 50? Mam dojem, ze asi dva roky nie? Cely ten cas sa diskutovalo o tom, ze na hlavnych mestskych tahoch, kde nechodia chodci sa ma dat 80-tka, alebo aspon 70-tka. V Bratislave dali vyssie limity na mnohe miesta, ale Prazska a Brnianska ulica stale odolavali. Dokonca este pred par tyzdnami sa kompetentni vyjadrovali, ze to nejde, ze je tam prechod pre chodcov (na 2 km je jeden prechod, aj to s fungujucim svetelnym semoaforom) - a tak. Vsetci sme vedeli, ze je to hlupost dalo by sa tam bezpecne jazdit aj 90.

Pred par dnami tam konecne osadili 70-tku. Ziadne ine upravy tam nerobili, ziaden semafor, chodnik ani znacenie nepribudli, nic, co by zvysilo bezpecnost. Teda pytam sa - ako to, ze teraz sa tam legalne moze jazdit 70? Teraz je ordazu 70 bezpecna rychlost? A co ti vodici, ktori tam tento rok pri pocetnych policajnych kontrolach zaplatili mnozstvo pokut napr. za to, ze tam isli 65?

Je to uplne na hlavu postavene. lipnut na tom, ze mam ist tak, ako prave rozhodol nejaky uradnik.
Naposledy upravil misomiso : 30.09.10 at 12:38
1 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

misomiso Pozri príspevok
Pocit mam, to mas pravdu, ale zasa na druhej strane absolutnu istotu nemoze mat nikto nikdy. Ak sa okolo teba bude motat "dostatocne nesustredeny" vodic, ktory urobi tesne pred tebou naozaj fatalny manever, tak ti uplne staci aj legalna 90-tka alebo 130-ka na zabitie.

Nie je to v rychlosti a uz vobec nie v rychlosti vyjadrenej nejakymi absolutnymi cislami. Je to v zdravom rozume, v sustredeni a v odhade situacie.
Naviac si ani neuvedomuješ, ako veľmi sa mýliš.
Raz na to prídeš (možno), ale aj tak si myslím, že stále budeš presvedčený, že za to mohol niekto iný.
Dúfaj len, aby si pri tom neublížil niekomu inému.
--------------------------------------------------------------------
Ak ťa baví rýchla, alebo agresívna jazda, skús napríklad drifting.
To čo tu zastávaš, naozaj do verejnej premávky nepatrí.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať