KatarínaKK12 Prosím poraďte mi. Zakúpila som cez inzerát zverejnený na webovom portáli čižmy, zaplatila za ne cez internetbanking. Tovar mi nebol dodaný, predajkyňa mi napísala mail, že ho odoslala a zistí na pošte, čo sa stalo. Už niekoľko dní mi neodpisuje na maily, v poslednom som žiadala vrátenie peňazí. Telefónne číslo, ktoré zverejnila zrejme nepatrí jej, pretože ho dvíha pán, ktorý tvrdí, že ju nepozná. Okrem jej mena a priezviska, ktoré nemusí byť skutočné, viem len číslo účtu, na ktoré som poslala peniaze... Ako mám postupovať? Ďakujem.
Reklamácia na pošte trvá aj niekoľko týždňov.
Ako to bolo poslané? Doporučene? Vyžiadaj si kópiu podacieho lístka od odosielateľa.
Má aj iné inzeráty?
Nie je vylúčené, že si sa stala obeťou podvodu. Ale stále je tu šanca - ak sa ešte týždeň neozve, požiadaj svoju banku, nech vyžiada od jej banky vrátenie platby. Postup som popisoval tu:
http://www.porada.sk/1524371-post35.html
Ak ti nevráti peniaze, aspoň zistíš, komu patrí účet.