Zavrieť

Porady

eshop-nedodanie tovaru

Objednala som si z internetu tovar v hodnote 40 €, objednávka bola uskutočnená skoro pred dvomi mesiacmi, tú sumu som uhradila vopred cez internet banking.
Ale do dnešného dňa tovar neprišiel, firma nereaguje na e-maily, telefón majú vypnutý.

Chcela by som sa opýtať ako mám postupovať, prípadne vzor nejakého listu, ktorý by som im mala zaslať, kde by som žiadala o vrátenie poplatku alebo dodanie tovaru.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    eshop-nedodanie tovaru

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.