Takže - ono vôbec nie je isté, že si volala s pracovníčkou T-Comu. Mne sa stalo niečo veľmi podobné:
Jedného dňa mi zavolal niekto, kto sa predstavil ako XY zo spoločnosti T-Com. Mal presné informácie o mojich programoch na telefón aj internet, oznámil mi, že majú akciu pre verných zákazníkov a že na najbližších 6 či 9 mesiacov mám takú a takú zľavu a toľko minút navyše. Poznám tieto zľavy, tak som sa okamžite spýtal, či je to podmienené viazanosťou, nakoľko som sa z určitých dôvodov nechcel viazať. Ubezpečil ma, že nie, že to dostanem automaticky. Ešte som mu povedal, že keď automaticky, tak mi to mali rovno faktúrovať so zľavou a ani mi nemusel volať. On nato že musel, lebo si musí overiť nejaké údaje a popritom si vypítal "na overenie" moje rodné číslo. A ja? Ja trulo som mu ho nadiktoval
.
Po čase, ani neviem prečo, som si pre istotu overoval, či som bez viazanosti, a že nie, že mám akciu s viazanosťou na 18 mesiacov! Tak som začal pátrať a vypátral som, že som
podpísal dodatok k zmluve, na základe ktorého som získal zľavu aj viazanosť.
Podpísal som ho s pracovníčkou firmy, ktorá je tzv. T-Com Partner, čiže normálny sprostredkovateľ, ktorý za províziu naháňa zmluvy a dodatky pre T-Com. No a aby bolo provízií čo najviac, treba obvolať ľudí, niečo im natárať, vytiahnuť z nich r.č., napísať zmluvu, sfalšovať podpis a je to!
To ma tak nasr..hnevalo, že som sadol do auta a nabehol som do tej firmy, ktorá ani nie je v meste, kde fungujem (prečo by som asi išiel zmluvu uzatvárať u nich?) - no nikoho som tam nezastihol (mali šťastie), vraj sú v teréne - určite naháňali biznis.
Keď som vychladol, napísal som reklamáciu do Košíc, popísal som situáciu, pospomínal výrazy ako podvod, falšovanie podpisu, požiadal som o uvedenie mojej zmluvy do pôvodného stavu, prešetrenie prípadu a zaslanie fotokópie dodatku, aby som si mohol pozrieť
môj podpis na ňom a prípadne niečo podniknúť.
O nejaký čas mi prišla odpoveď, že reklamáciu uznávajú, viazanosť rušia (zrušili samozrejme aj zľavy) a ... a nič. To ostatné, teda okolnosti, ako k tomu celému došlo, radšej odignorovali. No a keďže mám zmysluplnejšie veci na práci (aspoň väčšinou
), tak som to ignoroval aj ja. Keď chcú mať takýchto partnerov, ich problém.
No, ale vrátim sa k veci - môj zážitok mi silno pripomína tvoj prípad. Takže jedine reklamácia do Košíc na oddelenie služieb zákazníkom (alebo tak nejak sa to volá - kontakt mi dali v T-Centre) a zrušiť nechcenú viazanosť. No ale rozlúč sa aj so zníženou cenou, a to aj spätne...