Zavrieť

Porady

ako riešiť distribúciu tovaru z e-shopu?

Chystám sa otvoriť web-stránku s e-shopom... Produkty budem nakupovať zo zahraničia, ktoré mi prídu domov. Nemám ale ešte atále jasno v tom ako ich budem expedovať. Viete niekto poradiť najvhodnejší spôsob?
Neviem či je lepšie to riešiť cez dobierky alebo kuriérmi...resp. aké sú možnosti.
Ďakuejm
Usporiadat
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

padro Pozri príspevok
no tak ja som sa nieco uz naposielal... mam postovne uverovane, a tam su podacie harky(ktore nahradzaju podaci listok) a to sa vypisuje ... spagat treba, lenze ked posielas do 2kg tak asi nie, naco by tam bol? som kazdy den na poste tak viem o com hovorim, a staci len ze dam slabsi spagat a uz je kriku od sofera ktory pride pre zasielky az po tetu pri okienku. a to mam na tej poste este nadstandartne vztahy... ale ak nemas uverovane to je pravda sprievodka pre balika alebo podaci pre list.
do 3kg
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
2kg bola reakcia na pred. prispevok, ale u nas na poste vyzaduju spagat aj ked to je lahke ale ma to vecsie rozmery
0 0
matus-x1 matus-x1

matus-x1 je offline (nepripojený) matus-x1

Tak ja tiaž súhlasím že Slovenská pošta to má riešené ako za komunizmu (to bolo vyjadrenie českých partnerov).
Pre České e-shopy ponúkam službu postagent.sk a všetko sa zatiaľ posiela cez poštu a to sú balíky od 50 € do 150 € a polovica dobierok. Posielané 1. triedou. (1 - 5 Kg)

A teraz postrehy:
1. Koho by bavilo ručne vypisovať 20x Poštovú sprievodku - Podací lístok?
2. Vypisujem to elektronicky cez PDF vzor pošty a vytlačím. Ale už mi začínajú frflať na pošte aby som to vypisoval ručne aby mali menej roboty, keďže ich papierova sprievodka je kopírovacia.
A to ani nehovorím že na pošte napr. 7 balíkov vybavujem 30 min.!!!
3. Pošta nemá Poštový poukaz (dobierky) v elektronickej forme!!!
4. Ku každému balíku platím Info-web a ešte ani k jednému mi služba nefungovala!!! Na moje zdesenie keď som volal alebo písal na zákaznickú podporu, tak ani po 5 dňoch nemalí kód balíku v systéme a musel som posielať scan sprievodok aby mi telefonicky zistili na danej pošte, či sa tam balík nachádza alebo aký je jeho stav.
Pri jednom balíku mi už aj napísali, že balík sa pravdepodobne stratil aby som začal reklamačné konanie a pritom bol už u zákazníka!

5. Viete si predstaviť, že by som kvôli každému balíku kde nebola splnená služba info-web (zatiaľ u všetkých!) vypisoval reklamačnú A4?

Pošta je holubník, vivat Ten Express a PPL.
0 0
EricDaze EricDaze

EricDaze je offline (nepripojený) EricDaze

Skusim aj ja nejake skusenosti, robil som dlho s postou, ale ked sa rozhodli zrusit dobierky pre listove zasielky do 2 kg (po protestoch ludi ich opatovne umoznili, ale bolo uz neskoro, pretoze kopa zakaznikov vratane mna si nasla inu alternativu) musel som sa obratit na UPS so ziadostou o cenovu ponuku. Platim sice o nieco viac, ale servis je neporovnatelny. Pridu po zasielku, dorucia na adresu, 4x pokus o dorucenie je v cene, stalo sa ale ze u problemoveho zakaznika sli aj 5. krat, ale to len po tel. dohode, ze urcite bude na adrese. Najvacsi problem u posty su pripadne reklamacie a rady na pobockach ... Skuste reklamovat nejaky list, balik ... Do 30 dni sa vyjadria, listom Takze ak sa nahodou niekde balik, list stratil, pockajme 30 dni, zakaznik si uz od nas nikdy nic neobjedna. Najhorsie je, ked sa vratil list, balik spat s tym ze ho adresat neprevzal (to sa u UPS stat nemoze. Kazdy problem s dorucenim so mnou konzultuju). Telefonicke informacieod posty o zasielkach nedostanete, sledovanie balikov, listov na internete otrasne. Rady na poste permanentne a ked to este nesiete ku konci smeny, moze sa stat ze to uz ako 1. triedu nevezmu. Plusy posty vidim v cene (ale len u listovych zasielok do 2 kg, u balikov sa velmi priblizuju zmluvnym cenam UPS),rychlosti dorucenia (1. trieda je fakt spolahliva), moznosti vyzdvihnutia baliku, listu priamo na poste, co je u UPS problem, kedze ani zdaleka nemaju tolko dep ako je post na SK.

A ako funguje reklamacia u UPS? Akonahle je nejaky problem s dorucenim, kontaktuju zakaznika a riesia dalsi postup. U nich nikdy nebol problem odniest to na inu adresu, ziadna 18 dnova lehota ako u posty, balik podrzia kym ho sam nestiahnem, potom co som usudil, ze adresat ho neprevezme. Vsetky informacie po telefone, alebo emaily, poskytnu cislo na kuriera ak to vyzaduje situacia. A to nehovorim o zjednoduseni chystania balikov, dodaju obalky, zatvaracie sacky, etikety na baliky. A k tomu este profesionalny pristup call centra, vacsinou ochotni kurieri.
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
... ja len k tým škatuliam u Pošty ! .... pri UPS používam škatuľu aj niekoľko krát, len popreškrtám všetky neaktuálne adresy . Pri Pošte by som musela takúto krabicu zabaliť ! ... a ešte listové dobierky do 2 kg nie sú poistené !
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

jess Pozri príspevok
... ja len k tým škatuliam u Pošty ! .... pri UPS používam škatuľu aj niekoľko krát, len popreškrtám všetky neaktuálne adresy . Pri Pošte by som musela takúto krabicu zabaliť ! ... a ešte listové dobierky do 2 kg nie sú poistené !
posielam baliky poštou už piaty rok. Ani jeden jediny kus som nikdy nebalila do papiera. balíky sú od cca 1kg az do 15 kg (pred zmenou podmienok som posielala ja 30 kg baíky). Používam použité krabice z obchodu s inštalačnou technikou. A určite posielam denne viac ako jeden balik. Preväzujem ich špagátom, ale v´daka tomu sa aj mne lepšie s nimi manipuluje. Strhávam iba nálepky zvrchu. Ak sú. Nápisy na krabiciach neriešim.


Čo sa týka nemožnosti sledovať zásielky - jeden balik tento rok sa trochu túlal. Ke´d zavolal zákazník, tak na pošte mi vedeli presne povedať, ako tento balík putoval (nejak sa zamenili pošty - presne povedali, kam došiel, kam ho odtiaľ poslali...). Dokonca som vedela, že balík už prebrali (volala dcéra, ktorá nevedela, že otec už balík má doma). Balíky posielam obyčajnou poštou nepoistené. Ale uznávam, to nie je sledovanie na internete.
Môj dodávateľ mi posiela tovar balíkmi 1.triedou. Doteraz vždy ten balík prišiel na druhý deň.
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
prave sa mi stazuje zakaznik ze mu neprisla objednavka, posielane bolo postou v pondelok 1. triedou .. osobne si myslim ze na tej poste to aj bude, ale nedali oznam,... inak niekolko krat sa stalo ze nedali oznam, zakaznik sa siel teda spytat a povedali mu ze to tam nie je, tak som si zistil telefon na danu postu, "nakrical" tam na nich a samozrejme ze to tam bolo...
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
padro Pozri príspevok
prave sa mi stazuje zakaznik ze mu neprisla objednavka, posielane bolo postou v pondelok 1. triedou .. osobne si myslim ze na tej poste to aj bude, ale nedali oznam,... inak niekolko krat sa stalo ze nedali oznam, zakaznik sa siel teda spytat a povedali mu ze to tam nie je, tak som si zistil telefon na danu postu, "nakrical" tam na nich a samozrejme ze to tam bolo...
...bežná záležitosť ((( . oznámenia sa zo schránok strácajú, pošta mešká, zákazníci sú nervózni a potom buzerujú mňa
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
Dáša_ Pozri príspevok
Čo sa týka nemožnosti sledovať zásielky - jeden balik tento rok sa trochu túlal. Ke´d zavolal zákazník, tak na pošte mi vedeli presne povedať, ako tento balík putoval (nejak sa zamenili pošty - presne povedali, kam došiel, kam ho odtiaľ poslali...). Dokonca som vedela, že balík už prebrali (volala dcéra, ktorá nevedela, že otec už balík má doma). Balíky posielam obyčajnou poštou nepoistené. Ale uznávam, to nie je sledovanie na internete.
Môj dodávateľ mi posiela tovar balíkmi 1.triedou. Doteraz vždy ten balík prišiel na druhý deň.
Tak ja som riešila s poštou nedoručenie dobierky, teda neprišla mi platba od zákazníka, pričom som vedela, že dotyčný dobierku prevzal. Keď som volala na príslušnú zákazníkovú poštu do Bratislavy,že čo je s dobierkou, tak podľa čísla doporučenej zásielky nemali ani potuchy, že nejaký taký balíček im tam na poštu aj prišiel . Pátrali sme aj na našej pošte a tiež nič nevedeli nájsť. Musela som poslať reklamáciu do Rimavskej Soboty, aby zásielku hľadali a odpoveď mi prišla až po mesiaci. Chyba síce bola na mojej strane (opačne som vypísala dobierkovú sprievodku), ale aj tak. Pošta nevie, kde má 200 Eurovú dobierku, sila !!!!
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
2 x sa mi stalo ze zakaznikovi dali dobierkovu zasielku bez zaplatenia, ani na to vobec nedosli... akurat zakaznici sa mi ozvali ze nic na poste neplatili.
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
... paráda
0 0
Tana74 Tana74

Tana74 je offline (nepripojený) Tana74

Od koľkých balíkov mesačne sa oplatí niektorá kuriérska spol.?

Ja zatiaľ zasielam len poštou, doteraz v pohode, neposielam denne a nie sú to veľké množstvá, sú to väčšie balíky, no nebaví ma vôbec vypisovanie poukážok a podacích lístkov.
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
od cca 150ks za mesiac su ochotni urobit zmluvu.
0 0
EricDaze EricDaze

EricDaze je offline (nepripojený) EricDaze

padro Pozri príspevok
od cca 150ks za mesiac su ochotni urobit zmluvu.
Uz aj za menej ks, treba len oslovit obch. zastupcu spolocnosti, odporucam skusit UPS, DPD, pripane GLS, urobia individualnu ponuku, podla pribliznych mesacnych udajov:

-pocet zasielok
-hmotnost
-sumy dobierok
-rozmery balikov

To vsetko zadefinujes a ak sa im to bude zdat rentabilne, daju ti ponuku. Ak by sa ti zdala vysoka, skus im este povedat tvoju predstavu o cene, mozno sa bude dat este nieco dole z ceny ...
0 0
LubosBo LubosBo

LubosBo je offline (nepripojený) LubosBo

UPSka je sice najznamejsia a zrejme aj najvacsia kurierska spolocnost na Slovensku, ale ta spolocnost je divna. Momentalne nemam s nimi skusenost, ale este ked som robil pol roka do zadu v jednej predajni kde majitel aj mal z UPS zmluvu, ze UPSka ma totalne ignorovala. Volal som im o 9tej rano, dali mi aj cislo na vodica, ze pride po zasielku do pol hodiny a ani po 3 dnoch neprisiel!!!! a to som mu volal 10 krat!!!! V kuse sa na nieco vyhovaral a 2 krat priznal, ze na mna zabudol!!! A to depo UPS bolo od tej predajne vzdialene 1 km!!!!! a inak sa do depa neda dostat jedine po ceste ktora vedie popri tej predajni!!!! Za tie 3 dni som ho videl prejst okolo minimalne 12 krat!!!!! Neviem ci to bol ten konkretny vodic, ale niekto sa po tu zasielku mohol uracit zastavit. Kedze som byval v tej predajni sam, nemohol som kvoli "pankom" z UPS zavriet na pol hodinu a ist do depa. Po tych 3 dnoch som chytil nervi, zdvihol telefon, zavolal inej spolocnosti a za pol hodinu boli u mna. UPSka sa nakoniec uracila prist po 5 dnoch!!!!! To som ich samozrejme niekam poslal......
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
no podla jedneho pripadu pusudzovat... ale vo vseobecnosti su v UPS velmi ochotni aj ked doteraz som nemal problem s nikym, akurat EMS co zase ale patri pod postu tam sa ani necudujem to je riadny bordel.
0 0
karfiol karfiol

karfiol je offline (nepripojený) karfiol

DPD, UPS, GLS, Remax, ktory z nich? Zabudol som na nejakeho este? Tiez pouzivam zatial iba postu, kedze e-shop funguje len nieco vyse mesiaca, no za mesiac som odoslal 100 zasielok. Ak by som presiel k niektoremu z kurierov, zaujimaju ma nasledujuce otazky a odpovede na ne.

1. Niekto tu spomenul sumu 4.30 eur, ze plati za kuriera, tusim to bolo GLS. Je ta sumu uz vratane DPH? Ako vsetci dobre viete, Slovenska Posta ma ceny oslobodene od DPH, no ako podnikatel si tu DPH na to musim dat.

2. V pripade ak by slo o objednavku, ktora pojde k zakaznikovi, ktory si ju neprevezme. Plati sa tiez tych 4.30 za tu zasielku, ci pripadne aj nieco za dorucenie neprevzateho tovaru spat ku mne?

3. Ta cena 4.30 bola dohodnuta ak sa smiem spytat pre ake mnozstvo objednavok?

4. 4.30 je predpokladam cena v pripade dobierky. Aka je cena, ak sa tovar posiela obycajne, ked bol uhradeny vopred? Teda o kolko by to bolo lacnejsie?

5. Je uz v cene zasielky zahrnute aj vyzdvihnutie tovaru u mna v sidle firmy?

6. Plati sa rovnaka cena za zasielku ak v jeden den poslem iba 1-3 zasielky ako v pripade, ked ich poslem rovno 50?

Nekontaktoval som zatial ziadnych kurierov, tak preto sa pytam tu, ze ako su tieto veci poriesene. Vopred dakujem za odpovede.
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
ta cena je bez dph,.. vydzvihnutie u teba, je jedno ci mas 1 alebo 100 balikov za den, bez dobierky je to lacnejsie neviem o kolko a tiez neviem ci sa plati ked si neprevezne lebo posielam na dobierky skoro vsetko, vracia sa minimum.
0 0
bobajz bobajz

bobajz je offline (nepripojený) bobajz

dobry vecer,mam rovnaky problems tou dobierkou,teda myslim,lebo peniaze mi neprisli o 3 tyzdnoch spat na dobierku,zakaznik vyplatil. ake su sance pri reklamacii? vy by ste na to neprisli keby sa vam zakaznik nepriznal?? dakujem za vasu odpoved
0 0
bobajz bobajz

bobajz je offline (nepripojený) bobajz

[QUOTE=jess;1553881]... ja som vypísala opačne poštovú dobierkovú sprievodku a zákazník mal aj tovar aj moje peniaze mu prišli späť. Bol to tovar za 200 Eur. Ešteže bol zákazník taký seriózny a mi tie peniaze vrátil. Posielala som balíky poštou len jeden mesiac a stačilo mi !
Mam podobny problem..ake su sance na reklamaciu v pripade ze moj zakaznik nie je taky seriozny,sice zaplatil,ma doklad ale peniaze nedosli....
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať