Zavrieť

Porady

vrátenie tovaru

Ahojte, prosím o pomoc - radu pri nasledovnom probléme.Z mojej pracovnej funkcie som objednala u dodávateľa tovar /bez predošlej cenovej ponuky, nakoľko s dodávateľom spolupracujeme dlhšie/ ktorý však po obdržaní mal na základe odacieho listu vysokú cenu. Nasledujúci deň som dodávateľovi telefonovala a zaslala písomnú reklamáciu na výšku ceny. Následne som zisťovala ceny u viacerých náhodných dodavateľov a zistila som že cena ktorú našej firme stanovil dodavateľ bola až 2 -2,5 krát vyššia ako u iných dodávateľov. Do termínu 7 dní som tovar chcela vrátiť, dodávateľ ho však odmietol prevziať s argumentom že je to tovar špecifický a nebude ho môcť predať. Čo mám robiť, ako mám postupovať ďalej. Cena je pre konečnú zákazku privysoká, neprijateľná.
Ďakujem všetkým ktorí mi akoukoľvek radou pomôžu.
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.