Zavrieť

Porady

Ceny liekov

Šokovalo ma ked doplatky na moj liek išli z 0,38 na 4,40 eur,ked som prešiel celu skupinu liekov zistil som že takmer všetky s danej skupiny išli doplatky takto hore.Tak ako som predpokladal politici najprv populistický naslubovali dochodcom a ztp uhradu časti doplatkov,aby si pripravili podu na zvyšenie ich doplatkov.Toto z tými generikami je blud,jednak u mojich sú lacnejšie,ale menšie balenia,takže porovatelné balenie vyjde takmer na rovnako,jednak minister ako zdravotník by mal vediet o tom že každému zaberá niečo iné,komplikaciach pri určitých kombinaciach atd,lekarov ktorých poznám rozčulujú také reči o tom ako všetko sa da nahradit lacnýmm generickým liekom.A ako je to u Vás,ktorý uživate dlhodobo nejaké lieky,išli Vám doplatky tiež tak radikalne horé? Nemali ste problém nahradit svoj liek lacným generikom?/mimochodom ma zarazilo,ked zdravotná sestra sa tvarila že nevie čo je generikum/
Usporiadat
ivantt ivantt

ivantt je offline (nepripojený) ivantt

obyčajný človek
trisestri Pozri príspevok
Presne a treba začat od škol,rozšírit osvetu o zdraví,jeho ochrane-takisto viac športu a telesnej výchovy,......................................... ..............................................
je choré ak liečbu neurčuje lekár,ale dealeri liekov,klobúk dole pre lekarmi ktorý nepustia ich do ordinacie /na predstavenie liekov sú iné formy ako sympozia,odborna literatúra atd,delaer ma chodit po lekarnach a nie po ordinaciach/
To je vsetko pravda ale aj rodicia detí majú svoju chybu. aby sa zbavili otravovania detmi tak im pustia TV alebo pocitac a hry su velmi navykove, potom sa necudujme ze nechcu cvicit. Fico dal peniaze pre obce na ihriska a vela ludom to lezi v zaludku. Konecne aj na dedinach si mozu decka ale aj dospely zahrat tenis ale to by nesmela existovať závist. Zdravsie sa zije, menej liekov sa kupuje, mensia navstevnost u lekára a v lekarniach sa preda menej liekov... no kde by sme takto dosli... !!
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
ivantt Pozri príspevok
To je vsetko pravda ale aj rodicia detí majú svoju chybu. aby sa zbavili otravovania detmi tak im pustia TV alebo pocitac a hry su velmi navykove, potom sa necudujme ze nechcu cvicit. Fico dal peniaze pre obce na ihriska a vela ludom to lezi v zaludku. Konecne aj na dedinach si mozu decka ale aj dospely zahrat tenis ale to by nesmela existovať závist. Zdravsie sa zije, menej liekov sa kupuje, mensia navstevnost u lekára a v lekarniach sa preda menej liekov... no kde by sme takto dosli... !!

Ľuďom neleží v žalúdku to , že "dal" na ihriská ...
Leží im ten spôsob "rozdávania" a aj to , že kde ich dal ....lebo o to tu ide ...
1 0
BXLmiami BXLmiami

BXLmiami je offline (nepripojený) BXLmiami

ivantt Pozri príspevok
To je vsetko pravda ale aj rodicia detí majú svoju chybu. aby sa zbavili otravovania detmi tak im pustia TV alebo pocitac a hry su velmi navykove, potom sa necudujme ze nechcu cvicit. Fico dal peniaze pre obce na ihriska a vela ludom to lezi v zaludku. Konecne aj na dedinach si mozu decka ale aj dospely zahrat tenis ale to by nesmela existovať závist. Zdravsie sa zije, menej liekov sa kupuje, mensia navstevnost u lekára a v lekarniach sa preda menej liekov... no kde by sme takto dosli... !!
Nevadí mi,že dal na ihriská.Vadí mi,že potom nezostalo na dediny po povodniach.Ked mám rezervu,tak mám rezervu na nepredvídané udalosti a nie na predvolebnu kampan.To je hlavná výhrada a nie ihriská.Ale to je
0 0
ivantt ivantt

ivantt je offline (nepripojený) ivantt

obyčajný človek
buchač Pozri príspevok

Ľuďom neleží v žalúdku to , že "dal" na ihriská ...
Leží im ten spôsob "rozdávania" a aj to , že kde ich dal ....lebo o to tu ide ...
Ja som v podstate vychadzal z debaty s kolegom, jemu lezi v zaludku ze dal peniaze bociam a nie ako chcel dzurinda na ochranu pred povodnami. Ale povodne neboli len za fica ale aj za dzurindu, preco sa vtedy nenasli peniaze ? vobec mi nejde o fica ani dzurindu, ja nemam rad politikov pre ich chamtivost, vychvalovanie sa a osocovanie. U nas sme radi ze mame tenisove ihrisko. doteraz ked som si chcle zahrat tenis musel som prejst 60 km, teraz necelych 500 m ak nahodou nie je kurt obsadeny bratislavakmi. Ja suhlasim ze treba peniaze proti povodniam ale aj dediny môzu zit kulturnejsie. A keby si pocul tie nazory bratislavcanov na dediny tak urcite by si zosedivel... sme pre nich len odpad a nic nam netreba. Naco su nam zaujmy a zabava ked mame prasce a slepice. ( ???.. hmm.. ale kde su ???) Cely svoj zivot som prezil v meste a teraz som par rokov na dedine... do mesta by som sa nevratil. Zijem ovela zdravsie a som ovela stastnejsi. A je mi ozaj jedno ci vladne havel ci pavel, vsetko je na jedno kopyto len to priezvisko je ine...
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

zuzkakom Pozri príspevok
aj Lívii, ono keby sa to bralo, kto je za čo zodpovedný (každý za svoje zdravie), tak by na to zase len doplatili bežní ľudia. A tí, ktorí z toho majú skutočne výnosný biznis, by sa nabaľovali ešte viac. Myslím, že by skôr stálo za to ľudí pozítívne motivovať k zodpovednému prístupu k svojmu zdraviu ako začneme zavádzať represívne opatrenia.
Nie že by som bola proti tomu, aby sa nezodpovední podieľali na svojej zdravotnej staroslivosti, ale myslím, že veľa peňazí "uteká" niekam inam (nie zrovna na liečenie).
Ak si myslela "liečenie alkoholikov", tak tam utekajú milióny EUR. (Nemám už ten časopis, tak ti presnú sumu neviem povedať), nielen nejaké drobáky. Koľko mesiacov by Terezamaria nemusela doplácať na lieky 100-105 EUR, keby euráče "neutekali" na liečbu alkoholikov?

no keby sa to bralo, kto je za čo zodpovedný (každý za svoje zdravie), tak by na to zase len doplatili bežní ľudia. A kto má byť zodpovedný za tvoje zdravie? JA? A ty máš byť zodpovedná za moje zdravie?
Povedané slovami môjho ex-kolegu: Nou cement! (Čítaj, ako vidíš.)
Idem zožrať kus slaniny, čokoládu, vyúdenú salámu, na to si šľahnem nejaký chľast a to všetko s vedomím, že keď ma šľak trafí, tak sa štát o mňa postará. Kto sa pridá?
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

trisestri Pozri príspevok
Presne a treba začat od škol,rozšírit osvetu o zdraví,jeho ochrane...
Tento predmet by som nazvala "Zdravá rodina". Bola by to kombinácia toho, čo píšeš + k tomu aj sexuálna výchova + výchova k zodpovednému rodičovstvu + mohli by preberať napr. aj varenie, t.j. čo je a čo nie je zdravé - a obe pohlavia, nielen dievčatá
trisestri Pozri príspevok
-takisto viac športu a telesnej výchovy,je aj liečebná,je smutné že čoraz viac detí necvičí a nevenuje sa pohybovým aktivitám.../
Keď som chodila na ZŠ, tak sme boli v kuse vonku spolu s ostatnými deckami a to nás rodičia museli naháňať a zháňať, aby sme už konečne išli domov (to bolo také supééér, nočné korčuľovanie na ceste pod neónkou, alebo na rybníku, potoku, priehrade, schovky v parku, tenisové turnaje - so špongiovou loptičkou, ak si pamätáte, alebo bedminton...) Teraz je väčšina deciek zalezených doma. Je to aj preto, že doby sa menia, nemôžu sa napr. tak bezpečne hrať na ceste ako sme mohli my, keď ešte nejazdilo toľko áut. Tiež aj park je zrušený , cesty sú v zime odhrnuté a posypané a je aj menej detí, takže sa už nehrajú také tlupy ako za mojich detských čias. To chýbajúce miesto na hranie by sa dalo vyriešiť multifunkčným (či ako sa to označuje) ihriskom pri škole, kam by mohli decká, ale aj dospelí, chodiť po vyučovaní, takže nedostatok pohybovej aktivity by som riešila po škole, nie počas ako ďalšiu hodinu telocviku (predsa len je riadny rozdiel, či športujem preto, že musím, alebo preto, že chcem. A tiež na hodinách, keď sme sa učili nejaké debilné zostavy a ešte na známku - ako športové poleno ma to deptalo, nie povzbudzovalo niečo robiť, takže by aj mohli kompetentí opäť zrušiť známkovanie telesnej výchovy a zaradiť do nej viac takých obľúbenejších činností.)
0 0
trisestri trisestri

trisestri je offline (nepripojený) trisestri

Z vynimkou nauky zakladných cvikov a relaxačných cvičení,som nemal na mysli sposob nanutenej telesnej výchovy,ale cez nejaké sútažné aktivity a pritažlive formy,u nás na zdš ked nám učitelka zaviedla sútaže v atletike,tak nik sa neulieval a všetci sa velmi radi zapojili a snažili,aj plavanie bolo pritažlive a turistické výlety,takisto by trebalo viac spristupnit telocvične a športoviska mimo vyučovania,nie tak ako u nás kde za prenajom multiihriska alebo športoviska v prenosnej športovej hale sa dost cvaka.
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Myslela som si, že tie športové areály/ihriská pri školách sa stavajú pre ľudí, t.j. aby ich mohli zadarmo využívať. (U nás nič také nie je, ale každý kandidát na poslanca a starostu to má v programe.)
0 0
delonka delonka

delonka je offline (nepripojený) delonka

trisestri Pozri príspevok
Treba podla mna aj viac kontrolovat system a urobit opatrenia na regulaciu cien-vraj to nie je komunizmus,dobre súhlasim,ale ak na cigaretach je tám tuším nejak regulovaná konečná cena aj obchodná priražka,prečo to nejde aj u liekov?
Dalej by mali občania dostávat ročné výpisi.Takisto by sa mali riešit chronický neplatiči poistného-stači jednoducho vypustit paragraf o dostatku financii na účte,s touto podmienkou je tento zákon neučinný.Treba efektivnejšie kontrolovat finančné toky.Ale aj viac osvety medzi ludmi o zodpovednosti za svoje zdravie.Zodpovednost je dost otázna,velakrát je sporné čo si človek zapričinil sám a čo je nasledkom iných okolnosti,ked častokrat aj autori rozných vyskumov si odporujú /napr pre jedných je soja velmi zdravá,iný tvrdia opak,obsah pesticidou v ovocí a zelenine,znečistenie ovzdušia atd/
Ale možne je obmedzit počet neptatených liečení alkoholikov, narkomanov, gamblerov./poznám jedného ktorý bol minimalne 6 krát na protialkoholickom, niektorý viackrát chodili na liečbu z narkomanstva/
Možné je vymahat náhradu za liečbu ktorú sposobia nasilnici pri priestupku, alebo tresnom čine,takisto dopravnou nehodou pod vplyvom alkoholu,alebo spachaním zavažnejšieho dopravného priestupku,takisto nasledkom úrazu pri adrenalinových športov /aký hazard napr.spúštat sa na bike po strmých kopcoch/ Dalej určitá sankcia pri jednoznačne preukazanom závažnom porušení liečebnom režime,ak tomu predchádza upozornenie./na jednom odelení nemocnice kde sa pacient liečil na srdce,si odskočil do krčmy a tak sa opil že potom spadol s postele v nemocnici.
Ale aj tak si myslím že hlavný problém je vo všeobecnej chorobe našej spoločnosti a to kšeftarení,zneuživaní pravomoci,predražených zakazkach, toto všetko čo načrtol aj serial Ordinacia v ružovej záhrade-kdekto sa nabaluje,potom nie je na starostlivost o pacienta,na lepšie ohodnotelie zamestnancov nemocníc,na moderné vybavenie atd-ale až na to priplacanie musím objektívne priznat že je to lepšie ako za komunistov,kedy nebolo ani vela kvalitných liekov,ani také vybavenie a akú taku možnost výberu lekára.
trisestri, keby sa mi dalo, tak by som "nasúkala" aj sto súhlasov s tvojim prípsevkom., presne tak uvažujem aj ja, a o tom, že by mala Poisťovňa vrátiť klientovi peniaze na konci roka alebo vyúčtovať doplatok, som presvdečená už niekoľko rokov., a nie je to žiadna novinka,.. Prečo to u nás takto nefunguje? pretože, niekomu tento stav vyhovuje!!! niekto na tom dobre zarába., narkomani, fajčiari, nech si za lieky a liečbu platia, ak nemajú z čoho, tak nech to odrobia-verejné práce, práce v nemocnici u svojich "spolufajčiarov" ., prečo ja, ktorá som platila 35 rokov zdravotné poistenie, tak teraz, ked si chcem zachrániť aspoň jedno oko, musím platiť u súkromnej lekárky za vyšetrenie, petože štátne nemocnice nemajú tie diagnostické prístroje, ktoré má ona? prečo musím hľadať ja alternatívne spôsoby liečby, lebo mi chemická liečba prestala vyhovovať, zmenili v lieku látku bez toho ,aby upozornili lekára? je mi z tohto veľmi smutno, pretože počas mojej aktívnej práci pre socializmus ale aj súčasnú spoločnosť, som dávala zo seba len to najlepšie - nekradla som a verila som, že ked ja budem potrebovať pomoc, tak sa mi dostane taká, akú potrebujem.,
0 0
zuzkakom zuzkakom

zuzkakom je offline (nepripojený) zuzkakom

Prečítajte si toto, to snaď ani nepotrebuje ďalší komentár

http://blog.martinus.sk/2010/11/john-virapen-rozhovor/
1 1
zuzkakom zuzkakom

zuzkakom je offline (nepripojený) zuzkakom

Llívia Pozri príspevok
Ak si myslela "liečenie alkoholikov", tak tam utekajú milióny EUR. (Nemám už ten časopis, tak ti presnú sumu neviem povedať), nielen nejaké drobáky. Koľko mesiacov by Terezamaria nemusela doplácať na lieky 100-105 EUR, keby euráče "neutekali" na liečbu alkoholikov?

no keby sa to bralo, kto je za čo zodpovedný (každý za svoje zdravie), tak by na to zase len doplatili bežní ľudia. A kto má byť zodpovedný za tvoje zdravie? JA? A ty máš byť zodpovedná za moje zdravie?
Povedané slovami môjho ex-kolegu: Nou cement! (Čítaj, ako vidíš.)
Idem zožrať kus slaniny, čokoládu, vyúdenú salámu, na to si šľahnem nejaký chľast a to všetko s vedomím, že keď ma šľak trafí, tak sa štát o mňa postará. Kto sa pridá?
Chytila si sa slov ale nie podstaty. Ja viem že na liečenie ide veľa peňazí a veľa krát zbytočne, ale keby si len tušila aké ťažké lóve uteká inde. (Lebo kto už len zarobí na tom, keď budú ľudia zdraví?)
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

zuzkakom Pozri príspevok
Chytila si sa slov ale nie podstaty. Ja viem že na liečenie ide veľa peňazí a veľa krát zbytočne, ale keby si len tušila aké ťažké lóve uteká inde. (Lebo kto už len zarobí na tom, keď budú ľudia zdraví?)
Kedy bude v zdravotníctve viac peňazí:
- keď budú utekať lóve inde + k tomu na zbytočné liečenia,
- keď budú utekať lóve len inde?

Tušíš, koľko peňazí ide na liečbu tých, čo si za svoje choroby, úrazy môžu sami?
0 0
ivantt ivantt

ivantt je offline (nepripojený) ivantt

obyčajný človek
zuzkakom Pozri príspevok
Prečítajte si toto, to snaď ani nepotrebuje ďalší komentár

http://blog.martinus.sk/2010/11/john-virapen-rozhovor/
Je to zaujimave citanie a podla mna pravdive. Len jeden postreh, ja som velmi casto pouzival acylpirín a niekedy este pouzívam. Asi si si vsimla ze som napísal používam a nie požívam. Ja ho použávam pri letovaní káblikov, funguje ovela lepsie ako živica alebo kyselina. Iba ze trosku smrdi ale zato poriadne drží
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

zuzkakom Pozri príspevok
Prečítajte si toto, to snaď ani nepotrebuje ďalší komentár

http://blog.martinus.sk/2010/11/john-virapen-rozhovor/
Na ten blaf, na ktorý si dala odkaz, mysli, až budeš najbližšie chorá. Neverím, že nepôjdeš k lekárovi alebo priamo do lekárne, aby si si kúpila nejaký škodlivý a neúčinný liek.
Ak máš deti, nedaj ich zaočkovať - ale buď potom natoľko férová, že až chytia chorobu, proti ktorej mohli byť očkované a nemuseli ju dostať, tak si liečbu hraď z vlastného vrecka.
Navrhni experiment, aby od budúceho roka bolo nie zrušené, ale zakázané akékoľvek očkovanie, nielen tie povinné a o pár rokov môžeš urobiť štatistiku úmrtností ľudí a najmä detí - čo myslíš, na ktorej strane bude viac čísel: na strane mŕtvych v dôsledku neočkovania alebo na strane mŕtvych v dôsledku očkovania (inak, ešte som nepočula o prípade, že by niekto zomrel po očkovaní ).

Zombie Llívia

Niekoľko postrehov k tomu článku v odkaze:
- všetky lieky sú neúčinné, iba tie na rakovinu majúúčinok?
- autor knihy nie je lekárom, lekárnikom, iba predajcom,
- neverím, že v živote nezobol žiaden podľa neho neúčinný liek,
- prečo stovky tisíc ľudí nemajú po očkovaní žiadne následky, keď autor knihy tvrdí, aké je očkovanie nebezpečné a zdraviu škodlivé?
- som zobmie a to už roky, lebo podľa autora knihy, keď som si vzala na chrípku nebezpečný liek namiesto 100% účinnej horúcej polievke, do 10 rokov som zomrela. A je to celkom fajn, byť mŕtva, nevidím žiaden rozdiel oproti predchádzajúcemu stavu , aj dane musím platiť rovnako , aj jesť potrebujem aj obliecť sa musím


"Ach… Je teda vôbec na trhu nejaký liek, ktorý skutočne funguje? Oplatí sa vôbec niečo kupovať?
Nie. Všetky tie chemické lieky môžete vziať a hodiť ich do rieky."

1. Autor knihy tvrdí, že všetky lieky sú škodlivé, jedovaté, neúčinné. On nemá rád zvieratá, keď ich chce týmto nakŕmiť?
2. Tento postup by skutočne vyriešil problém doplatkov za lieky - žiadne lieky by neboli, tým pádom by neboli ani žiadne doplatky. Potrebovali by sme potom vôbec nejaké zdravotníctvo?
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

ivantt Pozri príspevok
Je to zaujimave citanie a podla mna pravdive. Len jeden postreh, ja som velmi casto pouzival acylpirín a niekedy este pouzívam. Asi si si vsimla ze som napísal používam a nie požívam. Ja ho použávam pri letovaní káblikov, funguje ovela lepsie ako živica alebo kyselina. Iba ze trosku smrdi ale zato poriadne drží
Ak je to podľa teba pravdivé, až budeš chorý, urobíš toto:
"Ach… Je teda vôbec na trhu nejaký liek, ktorý skutočne funguje? Oplatí sa vôbec niečo kupovať?
Nie. Všetky tie chemické lieky môžete vziať a hodiť ich do rieky."
0 0
zuzkakom zuzkakom

zuzkakom je offline (nepripojený) zuzkakom

Pre prechladnutie, ktoré trvá 7 dní s liekami a týždeň bez, radšej zvolím bez
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Ale nie sú všetky lieky len na prechladnutie.
(Ja aj na nádchu, ktorá s liekmi trvá 3 a bez 3 dni (u mňa), radšej volím bez.)
0 0
ivantt ivantt

ivantt je offline (nepripojený) ivantt

obyčajný človek
Llívia Pozri príspevok


Ak je to podľa teba pravdivé, až budeš chorý, urobíš toto:
"Ach… Je teda vôbec na trhu nejaký liek, ktorý skutočne funguje? Oplatí sa vôbec niečo kupovať?
Nie. Všetky tie chemické lieky môžete vziať a hodiť ich do rieky."
To sopm nepovedal, ale acylpirin ozaj nemusim. Ja lieky beriem kôli cukrovke ale vacsina liekov je len bussines... ale nikdy neberiem lieky ako je brufen ci ibuprofen, paralan a co ja viem ake nezmysly. Teplotu netreba zrazat liekmi, teplota pomaha a ked uz je viac ako 39 tak potom radsej zabaly ( nastastie som teplotu nemal viac ako 15 rokov ). Ocklovat sa neockujem,tiez uz asi 15 rokov a chripku som nemal, dokonca ani anginu a nic podobne. Nebyt cukrovky tak som bezproblemovy clovek, preto sa tej cukrovky musim zbavit.
0 0
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
BXLmiami Pozri príspevok
.... že chronickí pacienti ani sami nevedia,čo vlastne užívali....
neboj sa, onedlho to ani lekári nebudú vedieť - ak prejde návrh, že lekár predpisuje iba účinnú látku - a nebudú diskusie o originály a generike. Farmaceutická lobby je silnejšia ako si kto myslí ...
Naposledy upravil Stefan2005 : 26.11.10 at 18:19
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
zuzkakom Pozri príspevok
Prečítajte si toto, to snaď ani nepotrebuje ďalší komentár

http://blog.martinus.sk/2010/11/john-virapen-rozhovor/
Llívia Pozri príspevok

Na ten blaf, na ktorý si dala odkaz, mysli, až budeš najbližšie chorá. Neverím, že nepôjdeš k lekárovi alebo priamo do lekárne, aby si si kúpila nejaký škodlivý a neúčinný liek.
Ak máš deti, nedaj ich zaočkovať - ale buď potom natoľko férová, že až chytia chorobu, proti ktorej mohli byť očkované a nemuseli ju dostať, tak si liečbu hraď z vlastného vrecka.
Navrhni experiment, aby od budúceho roka bolo nie zrušené, ale zakázané akékoľvek očkovanie, nielen tie povinné a o pár rokov môžeš urobiť štatistiku úmrtností ľudí a najmä detí - čo myslíš, na ktorej strane bude viac čísel: na strane mŕtvych v dôsledku neočkovania alebo na strane mŕtvych v dôsledku očkovania (inak, ešte som nepočula o prípade, že by niekto zomrel po očkovaní ).

Zombie Llívia

Niekoľko postrehov k tomu článku v odkaze:
- všetky lieky sú neúčinné, iba tie na rakovinu majúúčinok?
- autor knihy nie je lekárom, lekárnikom, iba predajcom,
- neverím, že v živote nezobol žiaden podľa neho neúčinný liek,
- prečo stovky tisíc ľudí nemajú po očkovaní žiadne následky, keď autor knihy tvrdí, aké je očkovanie nebezpečné a zdraviu škodlivé?
- som zobmie a to už roky, lebo podľa autora knihy, keď som si vzala na chrípku nebezpečný liek namiesto 100% účinnej horúcej polievke, do 10 rokov som zomrela. A je to celkom fajn, byť mŕtva, nevidím žiaden rozdiel oproti predchádzajúcemu stavu , aj dane musím platiť rovnako , aj jesť potrebujem aj obliecť sa musím


"Ach… Je teda vôbec na trhu nejaký liek, ktorý skutočne funguje? Oplatí sa vôbec niečo kupovať?
Nie. Všetky tie chemické lieky môžete vziať a hodiť ich do rieky."

1. Autor knihy tvrdí, že všetky lieky sú škodlivé, jedovaté, neúčinné. On nemá rád zvieratá, keď ich chce týmto nakŕmiť?
2. Tento postup by skutočne vyriešil problém doplatkov za lieky - žiadne lieky by neboli, tým pádom by neboli ani žiadne doplatky. Potrebovali by sme potom vôbec nejaké zdravotníctvo?
...hm ...Livka , ale ten link sa dá predsa dvoma spôsobmi chápať ....

Ako vieš , že Zuzana ten príspevok chváli alebo haní ?
Proste sa len vyjadrila , že nie je potrebný ďalší komentár ...nič viac ...teda aspoň ja to tak chápem ...či ...???
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať