*agatha* ahojte, vie mi niekto poradit? sro so sidlom v SR bude fakturovat rakuskym spolocnostiam vypracovanie projektov. projekty bude vypracovavat konatel, ktory ma trvale bydlisko v SR, no v sucasnosti sa nachadza v CR. projekty bude teda spracovavat v CR. podla mna vsak v tomto pripade nemusi zakladat organizacnu zlozku v CR, vsak? ved on odovzda hotovy projekt rakuskej firme a vystavi fakturu.
co vsak v pripade, ze by chcel ako sro zamestnat zamestnancov z CR, ktori by za neho spracuvavali tie projekty? zamestnanci by pracovali v CR. bude v tomto pripade potrebna organizacna zlozka? dakujem pekne.
Poďme po poriadku k otázkam :
Fakturovať bude slovenská sro rakúskym spoločnostiam /nezáleží kde sa konateľ nachádza a kde to v skutočnosti projektoval, nefakturuje on ako osoba, ale ako spoločnosť/ Organizačnú zložku nemusí zakladať. Vystaví FA úplne štandardne.
Zamestnať môže ľudí, no musí ich prihlásiť na sociálnu poisťovňu pobočku, kde má spoločnosť sídlo. Miesto výkonu by sa malo uviesť pre istotu v sídle firmy. nebude treba organizačná zložka. Oni možno tie projekty budú robiť možno každý doma, nie ?