Zavrieť

Porady

2009 2009

2009 je offline (nepripojený) 2009

Pamätáte si skratky??
Klikni na link ....


http://ankety.aktualne.cz/s3/87a9b6e2120f
2 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
2009
Pamätáte si skratky??
Klikni na link ....


http://ankety.aktualne.cz/s3/87a9b6e2120f
Blahopřejeme k úspěšnému zvládnutí testu. Jste buď pamětník, nebo odborník na novodobé dějiny Československa.

2 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Test.jpg  
2 0
willma willma

willma je offline (nepripojený) willma

pohnojila som len VUML, inak so už tiež riadny pamätník
1 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

VUML - po našom Vulkanizovaný učiteľ marxizmu-leninizmu......
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
0 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
no nebola to pekná doba? žiaden chlap v autobuse nedrichmal, bo vedeli, že na nasledujúcej zastávke budú trhať - anča, eva, zuza, .....
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
0 0
Ja Jozef Ja Jozef

Ja Jozef je offline (nepripojený) Ja Jozef

obyčajný človek na dôchodku
misoft
korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
V bratislavských električkách taktiež predávali lístky sprievodcovia ( 60 halierov ), hoci študenti a mládež rada cestovala na schodikoch a nebol problém , lavice ešte boli drevené
0 0
Ja Jozef Ja Jozef

Ja Jozef je offline (nepripojený) Ja Jozef

obyčajný človek na dôchodku
A žili sme :-)
električka.jpg  
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Ja Jozef
misoft
korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
V bratislavských električkách taktiež predávali lístky sprievodcovia ( 60 halierov ), hoci študenti a mládež rada cestovala na schodikoch a nebol problém , lavice ešte boli drevené
V Š A D E ... !
To znamená , že AJ v Blave
...pochopil , capisci ???

Je ale pravdou , že za oných čias mala Bratislava aj teraz ostatnú predpoveď počasia ...a pritom to bolo ešte menšie mesto ako teraz ...proste blavácky syndróm - mal som nie raz česť pri služobkách ...

...a proskám pekne , to boli vtedy len akože blaváci a východňar sa tam vyskytoval len málokde .
Títo totiž buď muklovali v baniach na Ostravsku alebo dávali dokopy metro v Prahe - holt , príliš ťažká práca na " zlaté české ručičky " ...

Na doplnenie pre neznalých uvádzam , že električky boli za oných čias jednotné a výrobcom bola ČKD Plzeň ...
Akurát tie košické sú špecifickejšie ...
Kto vie , odpovie ...ja viem , ale nepoviem ...
Naposledy upravil buchač : 16.04.14 at 18:17
0 0
panamaus panamaus

panamaus je offline (nepripojený) panamaus

Ja Jozef
misoft
korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
V bratislavských električkách taktiež predávali lístky sprievodcovia ( 60 halierov ), hoci študenti a mládež rada cestovala na schodikoch a nebol problém , lavice ešte boli drevené
A remeňom zvonil vodičovi do predného voza, že može ísť
1 0
panamaus panamaus

panamaus je offline (nepripojený) panamaus

Ja Jozef
A žili sme :-)
Nepchaj sem moderné
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

misoft
korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
Keďže som bola malá školáčka, tak som po ostatných MHD vtedy nechodila. Neviem, ako to bolo v ostatných mestách. Vôbec to nemuselo byť jednotné, aj keď všetko bolo predsa štátne.
0 0
vlado 33 vlado 33

vlado 33 je offline (nepripojený) vlado 33

Kupko na Komenského ul. Košice
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
vlado 33
Kupko na Komenského ul. Košice
Nie je kompletný údaj ...

Ide o bazén vojenského kúpaliska pred kadetkou .


Teraz to vyzerá takto ... ...že Kembridž .
Na skok od alma máter - strojníckej priemyslovky ...ale pivo tam bolo fakt fasa , teraz neviem ...

1 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

buchač
Ja Jozef
misoft
korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
V bratislavských električkách taktiež predávali lístky sprievodcovia ( 60 halierov ), hoci študenti a mládež rada cestovala na schodikoch a nebol problém , lavice ešte boli drevené
V Š A D E ... !
To znamená , že AJ v Blave
...pochopil , capisci ???

Je ale pravdou , že za oných čias mala Bratislava aj teraz ostatnú predpoveď počasia ...a pritom to bolo ešte menšie mesto ako teraz ...proste blavácky syndróm - mal som nie raz česť pri služobkách ...

...a proskám pekne , to boli vtedy len akože blaváci a východňar sa tam vyskytoval len málokde . (určite :-) )
Títo totiž buď muklovali v baniach na Ostravsku alebo dávali dokopy metro v Prahe - holt , príliš ťažká práca na " zlaté české ručičky " ...
Neviem, či provokuješ, alebo nevieš.
Batislava bola normálnym "provinčným" mestom, nič by sa nestalo, keby ním ostala podnes, až kým ju nezačali budovať aj východniari, ak to už tak veľmi chceš počuť. Stačil aby sa jeden dostal na nejaké ministerstvo, do krátkeho času bolo celé ministerstvo východniarske. Tak to prebiehalo aj v iných organizáciách. Minule si tu kritizoval našu dedinu. To vieš, keď buduje niekto mesto, ku ktorému nemá vzťah ako k rodnému mestu, tak dnes Bratislava vyzerá ako vyzerá. Buďte radi, že ste s vašimi Košami spokojní.

A že pražské metro stavali aj slovenské fy, to by bolo ešte v poriadku. Skôr si mohol spomenúť, akou čiastkou Slovensko prispelo na výstavbu metra, nakoľko išlo o stavbu v hlavnom meste Československa. Otázka daní ti niečo dúfam hovorí a ich prerozdeľovania v štáte. Skôr si sa mohol nad tým pozastaviť.
Okrem ešte iného rozdeľovania financií až do 1989. Nuž, ale keď dorazili zástupcovia Slovenska do Prahy na jednania za slovenskú stranu ožratí ako dogy, tak Slováci v Prahe toho už moc zachraňovať nemohli a ani presadzovať. Čo navrhli a presadili, zopár ožranov počas pár hodín pochovalo. Radšej mohli priletieť cessnami, vyšlo by to Slovákov v konečnom dôsledku lacnejšie. Pretože si museli nejako tých päť hodín v aute predsa vyplniť . Na večné zdravie obyvateľov Slovenska!!! Vypi bo naľato , nalej bo dopito, ...


Čo sa týka predpovedí počasia, tie si síce nepamätám, ale si neobjektívny. Každý vie, aké sa vyskytujú meteorologické rozdiely medzi východom a západom. Prvý raz som išla akurát IL 18 a posledný raz do Košov, nad Muránskou planinou sme si mysleli že padneme dolu, keď sme vystúpili, myslela som si, že sme v trópoch a nie na Slovensku. Slnečno, teplo a vysoká vlhkosť.

Čo to máš za komplex blavácky, je to nespisovné, ale aj určitý zbytok Čiech má problém s Pražanmi. Ešte väčší ako u nás.

Oprav si po sebe gramatické chyby, ak sa ty už znižuješ po mne opravovať preklepy. To už pridávam iba taký detail.
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

panamaus
Ja Jozef
misoft
korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
V bratislavských električkách taktiež predávali lístky sprievodcovia ( 60 halierov ), hoci študenti a mládež rada cestovala na schodikoch a nebol problém , lavice ešte boli drevené
A remeňom zvonil vodičovi do predného voza, že može ísť
Ešte trochu hlbšie do histórie a skončíme pri Stephensonovi.. :-)
0 0
Zitulda Zitulda

Zitulda je offline (nepripojený) Zitulda

buchač
Ja Jozef
misoft
korela
Ja sa ešte vrátim k autobusom. Neviem či boli v celej republike, alebo iba u nás v mestskej doprave zavedené "búdky" do pol tela, kde sedel sprievodca a predával lístky. Bol umiestnený pr zadných dverách, prednými sa vystupovalo. Mal malý pultík.Ćlovek sa cítil bezpečne, pretože mal záruku, že nepocestuje načierno. Koľko automatov na zastávkach dnes nefunguje.
Neskôr sa zaviedol samoobslužný systém, pri kasičke boli pripevnené lístky na trhanie, a pre istotu boli na bubnoch nad motorom pri šoférovi, a pre istotu aj ten bubon na motori bol umiestnený na vyvýšenom mieste. Šofér aj tak nič nemohol fakticky skontrolovať, najviac kontrolovali nohy a pozadie žien cestujúci. Výhľad mal celý autobus. To som mala 17 - 18, nemala som sa pre čo hanbiť, ale boli to pre mňa muky. Minisukne sa nosili kratšie ako dnes, lístky sa trhali v slušnom predklone, no hrôza. Výhľad mal každý, pretože na našej zástavke mal bus obsadené iba miesta na sedenie, nestál nikto.
To bolo v celej republike. Pretože MHD patrila štátu - všade boli sprievodcovia vzadu. A ty si zaplatil, on dal lístok, ktorý cvikol......
V bratislavských električkách taktiež predávali lístky sprievodcovia ( 60 halierov ), hoci študenti a mládež rada cestovala na schodikoch a nebol problém , lavice ešte boli drevené
V Š A D E ... !
To znamená , že AJ v Blave
...pochopil , capisci ???

Je ale pravdou , že za oných čias mala Bratislava aj teraz ostatnú predpoveď počasia ...a pritom to bolo ešte menšie mesto ako teraz ...proste blavácky syndróm - mal som nie raz česť pri služobkách ...

...a proskám pekne , to boli vtedy len akože blaváci a východňar sa tam vyskytoval len málokde .
Títo totiž buď muklovali v baniach na Ostravsku alebo dávali dokopy metro v Prahe - holt , príliš ťažká práca na " zlaté české ručičky " ...

Na doplnenie pre neznalých uvádzam , že električky boli za oných čias jednotné a výrobcom bola ČKD Plzeň ...
Akurát tie košické sú špecifickejšie ...
Kto vie , odpovie ...ja viem , ale nepoviem ...
Myslel si tieto??? A volali sa Ringhoffer či inééé?.
Ringhoffer #9 - 12 & #103 - 104 • imhd.
Naposledy upravil Zitulda : 16.04.14 at 19:18
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
korela
... pridávam iba taký detail.
Najdôležitejší z toho siahodlhého príspevku je snáď ten iný detail , ktorý pridávam aj ja .
Taký maličký , na ktorý si bohovô zabudla .

Ja nie som vychodňar ...JA SOM KOŠIČAN !!!
Kľudne sa k Lasicovi prirovnám , lebo aj ON spieval a básnil o Bratislave a pritom nie je rodený v onom meste ....
Ja na rozdiel od neho už pár generácií ...všímaš si ten rozdiel ???

Tí vychodňari dojesexovali najprv Košice a až potom zobrali útokom Blavu ...nie nadarmo je jednou z najhorších urážok v KE ...že gadžo ...

Dodám aj iné ...k tej Prahe alebo iným lokalitám .
Mal som možnosť precestovať v rámci služobných ciest veľa lokalít po bývalej soc. republike , takže viem aj porovnávať ...
Zlé postrehy radšej nedávam , a bolo ich dosť ...ale nádherný pocit som mal z ľudí Stredného Slovenska a Južnej Moravy , respektíve Severných Čiech ...zvyšok bol nič moc ...
Ešte trochu hlbšie do histórie...
...alebo inde ....
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať