Zavrieť

Porady

leasing

Prosim niekoho o radu, ako zaúčtovať nasledovné faktúry:
Brali sme na leasing osobné auto.
12. 5. sme na základe zálohovej faktúry uhradili predajcovi auta preddavok, poslali nam daňový doklad.
05.08. sme opäť na základe zálohovej faktúry uhradili predajcovi ďalší preddavok. V ten deň sme auto prevzali.
To čo sme uhradili predajcov, t. j. 1. aj 2. preddavok tvoril 1. zvýšenú splátku v leasingovej spoločnosti.
Pri prevzatí auta nám predajca vystavil storno 1. zálohovej faktúry (z 12.5.) a faktúru, ktorá znie na celú sumu auta mínus preddavky a leasingová spoločnosť nám vystavila faktúru na 1.zvýšenú splátku. Takže neviem si poradiť, ako to všetko dať dokopy
-zálohová faktúra - daňový doklad - storno tejto zálohovej faktúry
-ďalšia zálohová faktúra
-faktúra na celú sumu auta mínus zaplatené preddavky (v hodnote rovnajúcej sa 1. zvýšenej splátke)
-faktúra na 1. zvýšenú splátku od leasig. spoločnosti
Ďakujem za pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.