katarina.j Ktorý operátor je vlastne najlepší? žiaden...alebo všetci....ak si dáte námahu a obehnete všetkých operátorov, tak sú ochotní hustiť vám aj hodinu bez prerušenia do hlavy ich výhody na rok, na dva roky...ale potom zistíme, že realita je trochu iná....vôbec nemáme výhody ktoré sme mali mať, platíme aj za to, čo nevyužívame a pod....tak každý sa musí rozhodnúť sám...asi by bolo najlepšie nemať mobily-neriešilo by sa všetko tak rýchlo za pochodu s mobilom pri uchu....
Nechápem, z akého dôvodu je nutná návšteva každého operátora.
Hodiny prešľapovať v rade, kde deväť zákazníkov z desiatich zistí, že sami nevedia, o aké programy majú záujem a čo im personál v predajni ponúka. Po tridsiatich minútach aby mali pokoj, podpíšu zmluvu, bez rozmýšľania zoberú najlacnejší mobil a následne sa dva roky sťažujú na operátora, že platia za niečo, čo vôbec nepotrebujú.
V dnešnej dobe je všetko na internete, stačí poriadne otvoriť oči a čítať všetky dodatky, nenápadné poznámky. A v kľude si vybrať operátora, program, alebo telefón, ktorý bude pre každého jedinca najvýhodnejší.
Pred skončením viazanosti sa občas oplatí reagovať aj na SMS správy od operátora.
Nesúhlasím s názorom
...asi by bolo najlepšie nemať mobily-neriešilo by sa všetko tak rýchlo za pochodu s mobilom pri uchu....
....mobil je neoceniteľná pomôcka ........
Pikošky:
Aké máš číslo a operátora? Orange? T-Mobile? = Neviem
Máš paušál, alebo kartu na kredit? = Čo ja viem?
Aký máš program, koľko predplatených minút, smsiek? = Neviem, nepamätám sa
Kontroluješ si spotrebu? = Nie, to sa ako robí?
Chceš telefonovať lacnejšie? = Načo, však volám málo!...aj tak je to drahé
Jednoducho..... Komu niet rady, tomu niet pomoci