Zavrieť

Porady

KTORÝ OPERÁTOR JE VLASTNE NAJLEPŠÍ?

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac

Anketa: Ktorý operátor je naj???

Počet hlasujúcich
90. Na účasť v tejto ankete nemáte prístupové práva.
  • T-Mobile (ružový)

    8 8.89%
  • Telefonica O2 (modrý)

    69 76.67%
  • Orange (oranžový)

    11 12.22%
  • Pevná linka

    2 2.22%
Ktorý operátor je najlepší? Nie ste spokojní so svojím operátorom, ale neviete sa rozhodnúť kam prejsť? Viete s určitosťou povedať, že modrý operátor je lacnejší, pomarančový drahší, ružový lepší ako pomarančový. Existuje najlepší operátor? Komu dáte hlas?
Usporiadat
220870 220870

220870 je offline (nepripojený) 220870

Remeselník,stavbár.
mini999 Pozri príspevok
objednavka odoslana? Potom sa nezabudni pochvalit:-)
Obal to má z Ferari ale vnútro z Trabanta.Kto by taký podvod kupoval?
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Stanislav 1975 Pozri príspevok
Ja som bol jeden najzarytejších fandov Eurotelu a jeho nástupcov odkedy som mal mobil, ale bohužiaľ-odkedy sa dali dokopy s Dedém, tak to s nimi ide dolu kopcom...
Včera som dal sťažnosť na jednu z pracovníčok,tak uvidím ako dopadnem...
Ale nieeeeeeee

Od 28.marca (pondelok) T-Mobile ponúka pre majiteľov Easy kariet ( Easy Team a Easy Nonstop ) nový program Easy Naj

- s volaniami do všetkých sietí v SR 0,1311 €/min (( sekundová tarifikácia (1+1)))

- SMS správami do všetkých sietí v SR 0,0605 €/SMS



Za zmenu profilu sa neplatí, stačí odoslať SMS na bezplatne číslo 12323 v tvare NAJ
zmena profilu na Easy Naj je aktívna až po príchode notifikačnej SMS spravy
2 0
Kvaka Kvaka

Kvaka je offline (nepripojený) Kvaka

medvedik21 Pozri príspevok
Jednoduchsie sa to da povedat ze ten zakladny pausal sa neda dat na viazane cislo iba neviazane - Akciovy dodatok znamena viazanost s mobilom.
alla66 Pozri príspevok
Základný paušál sa dá aktivovať až po skončení viazanosti.
Kvaka Pozri príspevok
Tak to je prvá polovica odseku, tak som to nejako aj prečítala, ale tá druhá polovica mi robí problém. Tá platí pre prípad, ak už budem mať aktivovaný základný paušál. Ak sa potom rozhodnem pre iný viazaný paušál a neviem kedy nepožiadam o zmenu na tento iný viazaný paušál, (a k tejto zmene následne najneskôr k okamihu vzniku platnosti a účinnosti Akciového dodatku skutočne nedôjde) tak mi dajú, čo budú chcieť?
No tak ma pekne obabrali. Kontrolovala som si náhodou po týždni spotrebu cez portál, teda voľné minúty na paušále snov a čumím neveriacky, mne už dávno beží namiesto paušálu snov nový základný paušál. Účtovali mi moje "neobmedzené víkendové volania" ako volania v základnom paušále. Pri podpise žiadosti o zmenu mi hovorili, že základný p. bude aktivovaný až o mesiac po skončení viazanosti paušálu snov. Nijaká sms ma neupozornila, že je aktivovaný základný paušál. Až neskôr, keď som im volala, že chcem k nemu aj tých 100 minút, tak mi prišli sms ky, že budem mať od budúceho mesiaca (apríl) aktivovaných 100 minút k základnému paušálu. Niečo teda zblbli, lebo je to o mesiac skôr, ako mal byť ZP aktivovaný, teda bol aktivovaný ešte počas viazanosti paušálu snov. Ale tých 100 minút, tie mi aktivovali až o ďalší mesiac. Podala som reklamáciu, lebo prvý víkend v marci som ešte volala v domnení, že "neobmedzene" zadarmo, ako som mala v platnom paušále snov, no bolo to už podľa základného paušálu. Reklamácia sa však vybavuje 60 dní, no a načo mne už potom bude dobré jej vybavenie, keď som vlastne celý mesiac nevedela, aký paušál vlastne mám. Teda mám ZP, čo mi príliš skoro aktivovali alebo budem mať čo vyreklamujem?? Nevyužila som preto ani voľné víkendy, ani mobilné volania do ČR. Lebo reklamácia by dopadla asi podľa toho, čo im hodí viac. Takže ak nájdem iného operátora s volaniami za 10 centov do všetkých sietí SR a ČR, odchádzam od nich. A od nového roku (po dvoch rokoch viazanosti) u nich skončím aj s fibernetom a fibertv. Lebo u nich ľavá ruka nevie, čo robí pravá. Len si vyžiadam písomne, kedy presne musím prísť vypovedať zmluvu, aby to zase nebolo príliš neskoro, a neúčtovali mi ešte v január, teda mesiac navyše za plné ceny.
2 0
MikeM MikeM

MikeM je offline (nepripojený) MikeM

To asi záleží od okolností. A čo to vlastne znamená najlepší? Podľa mňa ma najlepšiu prezentáciu "ružový".
0 0
tvr25 tvr25

tvr25 je offline (nepripojený) tvr25

Ja som velmi ale velmi neobjektivny. Oranzovy operator mna aj celu rodinu velmi sklamal a to sme boli verni zakaznici od dob, ked este nevlastnil firmu pomaranc. Teraz sme presli k modremu kyslikovemu a sice nemame telefony dotovane za euro. Ale platime namiesto 300 eurovych uctov iba 50 eurove ucty. Takze za usetrene peniaze si mozme cela rodina za rok kupit aj 5 superznackovych telefonov podla vlastneho vyberu.
4 0
ZuzanaP ZuzanaP

ZuzanaP je offline (nepripojený) ZuzanaP

:-D
V orangei som už viac ako desať rokov a zrovna zvažujem, že ho vymením. Cca od septembra minulého roka blbne signál u nás na sídlisku. Najskôr som to riešila volaním na zákaznícku linku, kde mi bolo vysvetlené, že museli premiestniť vykrývač, lebo na pôvodnom mieste im nepredlžili zmluvu, že to budú riešiť čo najskôr. Už je máj a žiadna náprava. Písala som im aj reklamáciu, na ktorú mi odpovedali, že to nie je ich chyba, že ich z pôvodného miesta vysáčkovali, takže moju reklamáciu nepovažujú za opodstatnenú. Doma sa nám dá telefonovať len v rohu jednej miestnosti, na iných miestach nám hovor seká, ukončuje, nepočujeme druhú stranu. Mám toho dosť Viem, že sa to môže stať hociktorému operátorovi, ale čoho je veľa, toho je veľa a najhoršie, že nemôžete ukončiť zmluvu bez postihu aj keď je chyba na ich strane.
0 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

Dobre, operátor za to nemôže. Dá Ti Tvoj nejaké "odškodné"? Modrý /bublinkový/ dáva pri výpadku automaticky minúty naviac, oznámi sms. Ja som takto dostala hneď prvý mesiac 100 minút navyše.
0 0
ZuzanaP ZuzanaP

ZuzanaP je offline (nepripojený) ZuzanaP

:-D
Dal mi zľavu 20% jednorazovo z najmenšieho paušálu čo mám. Čiže nejakých 1,59 za to, že už 9 mesiacov platím za plný paušál (mesačne platím cca 55 eur), ktorý ale doma na 100% nemôžem využívať. Je to otravné volajúcemu hovoriť, aby zopakoval, čo hovoril, lebo som mu nerozumela...
0 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

súhlasím s tým, že si sa rozhodla zmeniť operátora
0 0
pivko pivko

pivko je offline (nepripojený) pivko

Farang
Ľutujem že som pred rokom podľahol sladkým rečičkám v ORANGE , nabudúce to už určite nebude. neviem či to tu už bolo ale tento mail koluje po Slovensku. Tak že Oranžový posielajte ďalej nech sa konečne spamatajú
..je to na zamyslenie! Poslal mi to jeden znamy. Nemam to overene, ale
verim tomu, lebo na "chudakovi" sa chce kazdy vyburit! Asi to nembude ine
ani u ostatnych operatorov na SR!


No tak najvyšší čas sa odtiaľto odsťahovať - máme na výber - Grécko alebo
Rakúsko....

Slovaci znesu vela..............
Velmi ma nastvala skutocnost, ktoru som pred nedavnom zistil v Rakusku.

Som zakaznikom Orange. Platim mesacne 43 eur za 250 min.

V Rakusku u toho isteho operatora maju vsak moji priatelia pausal 25 eur
za 1000 min. do vsetkych sieti v EU.

Inak povedane po prepocte na minuty to vychadza 7 krat lacnejsie ako
nás.

Takze bohatsia krajina - Rakusko, telefonuje 7 krat lacnejsie ako
Slovensko !!! A nadovazok u toho isteho operatora.

Takze po tom ako sme zistili ze Ikea ma ovela nizsie ceny vo Viedni a
boli sme rozculeni, tak Orange ich ma 7 krat nizsie, co prekonalo kazdy
rekord.

Prosim zverejnite to, aby sme vyvinuli spolocne tlak na operatorov, nech
nas nezdieraju a nemaju za idiotov.

Vdaka
1 0
220870 220870

220870 je offline (nepripojený) 220870

Remeselník,stavbár.
Ja som utiekol od pomaranča het ,nechal som si u nich svoje číslo a paušál štart a teraz mi od nich chodia faktúry na 1-2 €.nezruším to nech ich šľak trafí,od jedu.Manželka má podnikateľský účet v Rakúsku platí 5 € / mesiac a nič viac všetko v cene.
1 0
pivko pivko

pivko je offline (nepripojený) pivko

Farang
Do roka a do dňa utekám aj ja.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
V Orange Vás donútili podpísať zmluvu a aktivovať nevýhodný paušál? Kto sa nedržal hesla: Dvakrát meraj a raz rež!?
Naposledy upravil alla66 : 10.05.11 at 20:55
0 0
marleau marleau

marleau je offline (nepripojený) marleau

Ja som dal našim prvým dvom operátorom dosť zarobiť,600-eurové faktúry platiť nie je sranda.A výhody?Žiadne.
Teraz to mám za 55,- a mám pokoj.
3 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Inak, dobrý diss na Orange a t-mobile...


0 0
katarina.j katarina.j

katarina.j je offline (nepripojený) katarina.j

som len človek
Ktorý operátor je vlastne najlepší? žiaden...alebo všetci....ak si dáte námahu a obehnete všetkých operátorov, tak sú ochotní hustiť vám aj hodinu bez prerušenia do hlavy ich výhody na rok, na dva roky...ale potom zistíme, že realita je trochu iná....vôbec nemáme výhody ktoré sme mali mať, platíme aj za to, čo nevyužívame a pod....tak každý sa musí rozhodnúť sám...asi by bolo najlepšie nemať mobily-neriešilo by sa všetko tak rýchlo za pochodu s mobilom pri uchu....
0 0
pivko pivko

pivko je offline (nepripojený) pivko

Farang
Keď neexistoval mobil nebolo ani toľko odhalenej nevery a následne ani rozvodov šup s nimi do bedne
1 0
bikam bikam

bikam je offline (nepripojený) bikam

Vlastná skúsenosť?
0 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

pre nás dôchodcov program HIT55+ 1000 voľných minút + 100sms = 10eur/mesiac (v t-mobile.at)
Naposledy upravil srska : 11.08.11 at 23:34
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
katarina.j Pozri príspevok
Ktorý operátor je vlastne najlepší? žiaden...alebo všetci....ak si dáte námahu a obehnete všetkých operátorov, tak sú ochotní hustiť vám aj hodinu bez prerušenia do hlavy ich výhody na rok, na dva roky...ale potom zistíme, že realita je trochu iná....vôbec nemáme výhody ktoré sme mali mať, platíme aj za to, čo nevyužívame a pod....tak každý sa musí rozhodnúť sám...asi by bolo najlepšie nemať mobily-neriešilo by sa všetko tak rýchlo za pochodu s mobilom pri uchu....
Nechápem, z akého dôvodu je nutná návšteva každého operátora.
Hodiny prešľapovať v rade, kde deväť zákazníkov z desiatich zistí, že sami nevedia, o aké programy majú záujem a čo im personál v predajni ponúka. Po tridsiatich minútach aby mali pokoj, podpíšu zmluvu, bez rozmýšľania zoberú najlacnejší mobil a následne sa dva roky sťažujú na operátora, že platia za niečo, čo vôbec nepotrebujú.

V dnešnej dobe je všetko na internete, stačí poriadne otvoriť oči a čítať všetky dodatky, nenápadné poznámky. A v kľude si vybrať operátora, program, alebo telefón, ktorý bude pre každého jedinca najvýhodnejší.

Pred skončením viazanosti sa občas oplatí reagovať aj na SMS správy od operátora.

Nesúhlasím s názorom
...asi by bolo najlepšie nemať mobily-neriešilo by sa všetko tak rýchlo za pochodu s mobilom pri uchu....
....mobil je neoceniteľná pomôcka ........

Pikošky:
Aké máš číslo a operátora? Orange? T-Mobile? = Neviem
Máš paušál, alebo kartu na kredit? = Čo ja viem?
Aký máš program, koľko predplatených minút, smsiek? = Neviem, nepamätám sa
Kontroluješ si spotrebu? = Nie, to sa ako robí?
Chceš telefonovať lacnejšie? = Načo, však volám málo!...aj tak je to drahé
Jednoducho..... Komu niet rady, tomu niet pomoci
Naposledy upravil alla66 : 13.05.11 at 17:21
3 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať