JankaBB
Takže stačí keď jednoducho oslovím poisťovňu, poviem že mám servis a či majú záujem so mnou spolupracovať.
Pravdepodobne je na to špeci oddelenie a je Naj... písať oficiálny list? ...alebo ako by ste to riešili ?
jedna vec je spolupráca s poisťovňou, treba si však uvedomiť, že poisťovne nenútia ľudí opravovať si tam alebo hentam auto... toto rozhodnutie je plne v kompetencií vlastníka vozidla... t.j. aj napriek podpísanej zmluve o spolupráci sa môže stať, že zákazníci sa nepohrnú... predovšetkým sa najprv pri poistných udalostiach pýtajú, kde si klient dá opraviť auto... a keď nevie tak môžu odporučiť...
možno na Vašom mieste ako vlastníka servisu by som si skôr podchytil jednotlivé odťahové služby v okolí a zabezpečil odstavnú plochu, prípadne pripravil si jedno dve autá ako náhradné vozidlá servisu a po každej poistnej udalosti ktorá by sa stala a bolo by auto nepojazdné tak by ho odťahovkár odťahoval do môjho servisu, na odstavnej ploche by som zabezpečoval aby vozidlo nerozobrali, mohli ho prísť z poisťovne obhliadnuť a následne by som ho opravil... a za ten čas poskytol klientovi náhradné auto....
faktúroval by som nie len opravu, ale aj uschovu auta, zapožičanie auta... a prípadne aj odťah...