Použijem Vašu tému, aby som nezkladal zbytočne novú ... sorr
Som "podobný začiatočnícky" prípad akurát:
Klient je zo zahraničia, ponúkol sa vyplatiť faktúru v hotovosti, lebo má pracovnú cestu "okolo".
Ide o jednorázovú platbu 400e,
som živnostník - počítačové služby konk. toto bude za grafické práce, webstránku, ak som dobre pozeral tak nepotrebujem ERP ..
vravel som, žeby bolo výhodnejšie, resp. pohodlnejšie prevodom, ale tak, ak by nepovolil pre prípad ak by to uhradil v hotovosti.
a) Musím vystaviť niečo ako potvrdenie(doklad), že som tie peniaze dostal? Aby s tým neboli problémy spätne.
b) Výkaz podám normálne? Alebo budú potrebné nejaké "doplnky"? (som regis. podľa 7a, mám ič pre daň.)
Ďakujem
Naposledy upravil xLuigix : 18.01.12 at 15:25 Dôvod: pravopis