bubkoch vsetko to sedi na cloveka ktory nevie co chce a je najskor potrebne to zistit a potom mu ponuknut riesenie ...
ale stale tu nebola zodpovedana povodna ozazka, maju poistovaci zakazane pustat pred podpisom dokumenty z ruk alebo co ?
ak za nimi pride clovek ktory
vie čo chce a vie čo hľadá, ma peniaze
a chce uzavriet poistku, ale chce si predtym
sám porovnat produkty roznych poistovni a vybrat si, preco mu to nechcú umožniť a tvrdohlavo sa pasuju do role jedineho kto dokaze vybrat spravne riesenie ? toť moje skusenosti
a to ani nehovoim o tom, ze aj ked im clovek 100x zdorazni ze o sporenie nema zaujem, neustale sa k nemu vracaju a skúšajú "vyhodne" sporiace produkty ...
no zober si len jednu vec, každé tlačivo zmluvy s podmienkami (nebavíme sa o promomateriály) má svoje jedinečné číslo - zmluvy návrhu vyber si..... ktoré poisťovňa sleduje t.j. ak sa tlačivo stratí resp. objaví pri dajakom podvode, poisťovňa operatívnou činnosťou zistí, že tlačivo bolo dané na pobočku xy Ferkovi Mrkvičkovi... a prvé čo spraví oddelenie vnútornej kontroly posadí si Ferka Mrkvičku a bude mať čo vysvetľovať, či pozná toho klienta, či v tom náhodou nelieta...
ďalšou vecou je, že také tlačivo pekne farebné s podmienkami a samopriepisnou funkciou stojí 2-3 € (ono sa to nezdá, ale tie drobné písmenká v dvoch stlpcoch je niekedy 40 -50 strán normálneho textu...) a keď ich obchodník rozdáva na počkanie po 10 ks... a uzavrie 1-2 poistky, tiež ho zato jeho nadriadený veľmi nechváli...
bolo veľa prípadov, kedy obchodník napríklad vybral poistné od klienta a neodviedol ho... (príde sa na to až pri škode niekedy až za niekoľko rokov...), alebo sa návrh použil pri dajakom podvode... t.j. poisťováci nemajú zakázané posúvať tlačivo klientovi, je to skôr o tom, že ak dané tlačivo posunú ďalej riskujú eventuálny problém... (napr. v niektorých poisťovniach s obchodníkom neukončia zmluvu, pokiaľ neodovzdá všetky tlačivá čo nafasoval.... myslíš, že by bolo v jeho silách spomenúť si a obehať všetkých ľudí...?)