Zavrieť

Porady

Výživné na manželku...

Dobrý deň,

chcem sa opýtať, bývalá manželka požiadala o výživné na rozvedenú manželku. Na syna sa výživné riadne platí, ona žije len so synom v prenajatom byte a pracuje ako čašníčka. Neviem či ma aj uzavretú prac. zmluvu, ale v prípade potreby nie je problém zohnať svedkov, ktorí dosvedčia, že tam pracuje. Ja mam na páske len minimálnu mzdu, ale len papierovo. Na chlapca platím 50 € mesačne, a bývalá manželka chce ďalších 50 €. Ako postupovať aby súd vyhovel mne a nemusel som na nu prispievať?
Dakujem
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

driemo Pozri príspevok
Už požiadala, prišiel papier kedy je pojednávanie. A v novembri to bolo 3 roky od rozvodu.

Ešte jedna otazka. V byte, ktory vlastnim, byvame momentalne dvaja, ja s priatelkou.Precujeme obaja a miminum na dvojicu je 314,69 €.
Je lepšie to na súde spomenuť alebo nie?
Driemo, jedna dobrá rada "Partneri, ktorí majú spoločné dieťa, by mali aj po rozvode zostať ľuďmi". Inak na to doplatí v prvom rade dieťa.

Situácia na pracovnom trhu je naozaj zlá, ak manželka má snahu pracovať, nerieš veci, ktoré už neovplyvníš. Ak sú starí rodičia ochotní o tvojho syna postarať sa počas neprítomnosti matky a syn sa tam cíti dobre - je to na prospech oboch.
2 0
driemo driemo

driemo je offline (nepripojený) driemo

Len malý tam chodiť nechce. Majú okolo 80-85 rokov a on sa tam nudí a nevie čo tam robiť. Vždy volá že on chce ist ku mne. Chcel som sa s nou dohodnut na tom, ze nie je problem aby bol maly u mna castejsie, ked sa jej nebude dat, to by znamenalo ze by bol mozno polovicu mesiaca u nej a pol mesiaca u mna. No nevyslo to. S nou sa neda vyjst a ja jej mam este platit vyzivne.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

driemo Pozri príspevok