Zavrieť

Porady

Rajčiaky od jari po jeseň

Ahojte

v pestovaní rajčiakov som začiatočník, tento rok sadím vlastne po prvý krát. No ale zakladám túto tému aby som sa s vami podelil o rady a skúsenosti z praktického pohľadu, no a očakávam, že dostanem veľa rád od vás, skúsenejších záhradkárov. Poloha je sever Slovenska - Žilina. Budem sem pridávať fotky ako sa mi postupom času darí alebo nedarí a ku každému kroku čo to aj popíšem. Vzhľadom na to, že pestujem po prvý krát, rozhodol som sa, že vyskúšam viacero možností ako pestovať rajčiaky a na konci zhodnotím, aká bola úroda z danej alternatívy. Preto si každú možnosť označím fixkou, aby som na to nezabudol :-)

použité semienka - BEJBINO F1 (jeden sáčok)
pužitá zemina na výsev - rašelinový substrát
Naposledy upravil arizona : 16.03.11 at 18:47
Usporiadat
milka 60 milka 60

milka 60 je offline (nepripojený) milka 60

Som dôchodca ,mám 2 synov a 4 vnúčence a manž. ...viac
Koloidné striebro dostať kúpiť v lekárni a používa sa nomo iného na rôzne plesne a bakteriálne infekcie , dosť ho používajú orchidejári ako prevenciu plesní , a tak ma to zaujalo aj ohladne rajčín a uhoriek ? , alebo aj zemiaky?
Naposledy upravil milka 60 : 09.04.11 at 09:06 Dôvod: doplnenie
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

No asi to bude dosť nákladné, proti plesniam stačí prípravok na báze medi.
0 0
yyakuzaa yyakuzaa

yyakuzaa je offline (nepripojený) yyakuzaa

tak sme zas podrastli, tentokrat ale celkom o dost. Mam pocit, ze uz sa tlacia aj prve kvietky, vidno ich na jednej z fotografii. Nie je to moc skoro?

http://www.imgupload.org/images/999_file0132.jpg

http://www.imgupload.org/images/375_file0133.jpg

http://www.imgupload.org/images/536_file0135.jpg
2 0
hnedoočka hnedoočka

hnedoočka je offline (nepripojený) hnedoočka

snažím sa brať prácu zodpovedne,ale ináč som veselá kopa ...viac
yyakuzaa Pozri príspevok