Zavrieť

Porady

Rajčiaky od jari po jeseň

Ahojte

v pestovaní rajčiakov som začiatočník, tento rok sadím vlastne po prvý krát. No ale zakladám túto tému aby som sa s vami podelil o rady a skúsenosti z praktického pohľadu, no a očakávam, že dostanem veľa rád od vás, skúsenejších záhradkárov. Poloha je sever Slovenska - Žilina. Budem sem pridávať fotky ako sa mi postupom času darí alebo nedarí a ku každému kroku čo to aj popíšem. Vzhľadom na to, že pestujem po prvý krát, rozhodol som sa, že vyskúšam viacero možností ako pestovať rajčiaky a na konci zhodnotím, aká bola úroda z danej alternatívy. Preto si každú možnosť označím fixkou, aby som na to nezabudol :-)

použité semienka - BEJBINO F1 (jeden sáčok)
pužitá zemina na výsev - rašelinový substrát
Naposledy upravil arizona : 16.03.11 at 18:47
Usporiadat
Gapo Gapo

Gapo je offline (nepripojený) Gapo

Ja? Muž.
Neviem či by mi pomohli nejaké finty, mráz bol vyše dvoch metrov vysoko a tak hrozno je chytené a dvojmetrový orech komplet.
Čo to urobilo s ovocím, uvidím čoskoro.
Nemám záhradu pri dome.
0 0
Chokma Chokma

Chokma je offline (nepripojený) Chokma

mraz ide zhora nadol, preto tie ohne - co je najnizsie, je najmenej chytene ;-) ked hlasia prizemne mrazy, znamena to, ze mraz pride co najnizsie.
1 0
Oliwa Oliwa

Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

Zdenka - ja francúzske seriály veľmi nepozerám ... ani turecké...
0 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

... no tento bol pekný, určite nie "nekonečný", z provensálskeho vidieka... také sa mi páčia ,)
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Niekde som teraz také čítala, že paradajky poliať kostihovovým čajom. Že vraj je to dobré na výživu. Stretli ste sa niekto s takým niečim?

Priznam sa, že som to rovno aj vyskúšala, tak uvidíme, či moja paradajka prežije Zatiaľ máme na balkóne iba jednu celkom veľkú rastlinu
0 0
Jozef Košút Jozef Košút

Jozef Košút je offline (nepripojený) Jozef Košút

bettylou Pozri príspevok