Fero11 Stazujes sa pisomne/telefonycky/osobne ?
Mozno ma provider v zmluve napisane to, ze sa odvolava na VOP a co sa tyka odstupeni od zmluvy, pokut atd .... uvadza tam.
Treba mu osobne, strucne , jednoducho do xichtu povedat, ze ti nejde NET, ze ak s tym neurobi nic do 2-3 dni, tak jednoducho koncis, neplatis atd .... tak potom si to rozmysli.
..
..no ak myslíš, že dodávateľ internetu si rozmyslí, či príde o zákazníka, tak môžem zodpovedne prehlásiť, že jemu je to fuk!..a šum!...
..ja som 3 roky mala s imaxom pokoj, internet fičal, ako mal, ale od januára si robí čo chce..a ak sa sťažujem, môžem nadávať, hrešiť aj prosiť, im je to jedno..písala som aj email, aj sťažnosť, aj som hrozila, že kašlem na nich,baba na ústredni mi len tolko povedala, že výpovedná lehota je mesiac, ale fakt im je to jedno...a teraz hľadám iného dodávateľa...ale každý má niečo...