Aký je výplatný termín organizácie? Kedy sa uhrádzajú odvody? Kedy sa posielajú výkazy? Tu by mohol vzniknúť problém, preto by som na doklad písala skutočný dátum vyplatenia miezd, a aj keby som ho zabudla dať načas, predsa pri každom doklade je dátum vystavenia, dátum uskutočnenia účtovného prípadu a dátum zaúčtovania. Predsa aj doklady DPH sa zo zákona môžu účtovať v priebehu roka, najneskôr do 31.12., t.j.aj doklad z 2.1. môže byť zaúčtovaný 31.12.. Iná otázka je prečo, ale nie je porušený žiaden predpis.
Ak sa účtovníčka bojí zaúčtovať doklad vystavený 8. s dátumom 31., písala by som jej odovzdané dňa, dátum, podpis a nech si ona dá skutočný dátum zaúčtovania. V rámci dobrej spolupráce by však tých zabudnutých dokladov malo byť čo najmenej, skôr výnimočne.