Zavrieť

Porady

Reklamácia uznanej reklamácie

Pozdravujem všetkých bojovníkov proti nekvalite. Tu je moja anabáza.
Obuv som reklamoval po 5 mesiacoch od kúpi. Bola mi „uznaná“ reklamácia na 50% t.j.chceli vrátiť 35 €. S tým som nesúhlasil, nakoľko vada na obuvi bola neodstrániteľná. Následne som požiadal o odborný posudok VIPOTEST s.r.o. , ktorý mi dal za pravdu.
Voľne parafrázujem verdikt „ Nebola dodržaná technológia výroby ani správne použitý výber materiálu“. Teraz čakám na reakciu predávajúceho.
Moje otázky:
1. Do koľkých dní je povinný predávajúci vrátiť mi peniaze za tovar, peniaze za odborný posudok, za poštovné balné.
2. Ako vyčísliť hodnotu cestovného miesto bydliska – prevádzkareň / obchod/
3. Za predpokladu, že obuv nebola šitá „namieru „ / čo určite nebola / môžem povedať, že všetka obuv danej značky a výrobcu má rovnakú technologickú vadu a použitý materiál. Ako zamedziť predaju daného výrobku na Slovenskom trhu?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamácia uznanej reklamácie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.