1Dara ten podpis ja (konatel) budem davat na vytlacok DP, ktory sa zaklada do uctovnictva. zodpovednost uctovnicky bude v odoslani DP s rovnakymi udajmi ako su podpisane a v prislusnych lehotach. ak ja ako konatel nepodpisem a z toho dovodu nebude DP odoslane, tak je to na mojej zodpovednosti - to vsetko by malo byt ale podchytene v zmluve medzi objednavatelom a uctovnickou.
elektronické podávanie má z môjho pohľadu uľahčiť, urýchliť komunikáciu aj medzi mnou účtovníčkou a klientom-konateľom.
Doteraz som ja posielala elektronicky - mailom vyplnené tlačivo DPH do firmy, tam si ho vytlačili, podpísali, opečiatkovali a poslali, resp. podali osobne.
Teraz by som mala riešiť osobné stretnutie s konateľom, nechať si podpísať DP, aby som mala dôkaz, že ho uznal?
Dodatočne si ho nechám podpísať, ale pracovne mi stačí, že DPH uzná mailom, že ju zaplatí.
DP síce robím s predstihom, ale isto si správnosť vyplnenia DP DPH beriem na svoju zodpovednosť / v rozsahu predložených dokladov/
Určite však zvážim - ďakujem za podnet - dodatok k zmluve.