Rozalka prečítala som si link, kt. si tu dávala a už chápem, prečo si sa pýtala na Dôveru. No áno, od stola poslali asi viacerým podobné listy ako mne.
Nech už je to akokoľvek, ak budem musieť zaplatiť, zaplatím. Ale čo ma najviac štve je to, že v minulom roku som osobne bola na pobočke, či mám všetko vysporiadané. Áno, všetko bolo uhradené a teraz mi príde nejaký výkaz nedoplatku z rokov 2001 a 2002? Nemám slov.
Takže správne tomu chápem, že spadám do obdobia, v ktorom platila 10 ročná premlčacia doba, takže ak mi pošlú výmer, tak to budem musieť doplatiť.
Veronikasad - úplne s tebou súhlasím v tom, že v Dôvere na pobočke nič nevedia a že sa na žiadne číslo nedovoláš. Dnes som skúšala cez informácie zistiť číslo na pobočku. Majú uvedené úplne nesprávne - staré číslo. Potom som skúšala to číslo, čo je na papieri - 02/ - naprosto nekompetentná osoba, kt. mi nevedela povedať nič. Vlastne áno,prečítala mi tie isté údaje, kt. som mala na tom papieri, čo mi prišiel. Potom som volala na 0800xxxxxx, dali mi síce číslo na pobočku, ale opäť to nikto nebral. Po neúspechu som opäť volala na 0800xxxxxx - ani tam mi nevedeli povedať, z čoho nedoplatok vznikol. Načo tam potom tí ľudia sú, keď nič nevedia?