Dantess Tieto katalógy už majú zlaté éry za sebou.
Dovolím si nesúhlasiť. Je stále veľa firiem, ktorým sa pozície v katalógoch oplatia. Nedával by som to moc všeobecne. NIektorým sa neoplatia, ale niektorým áno. TO je ako s FB. Niektorí tvrdia, že nič, že sú to zbytočne vyhodené peniaze. A potom sú tu ludia, ktorým FB prináša 60% obratu/zisku.
negotiant Osobne preferujem marketing na google ako katalogy. Dava to viacej a cielenych klientov. Dobre poriesene SEO moze poskytovat dlhodobo aj radovo viacej klientov.
To áno. Ale SEO máš dlhodobú robotu. Ale ak potrebuješ mať obrat/zákazníkov hneď tak SEO ti nepomôže. Ak sa bavíme o dlhohodobej akcii tak áno. Ale zas platí, že pre niektorých klientov zmysel nemá (nízka vyhľadávanosť slov atd) takže investícia do SEO by sa nevrátila.
ricardoz Do vsetkych uvedenych katalogov sa staci zaregistrovat free, platene pozicie su naozaj neefektivne.
Viď vyššie čo som napísal Dantessovi. nedá sa to zovšeobecňovať. jednému klientovi sa neoplatia, druhému áno. A môžeme sa tu hádať koľko len chceme, ale je to tak. Čo jednému funguje/nefunguje môže druhému fungovať/nefungovať.