Zavrieť

Porady

exekúcia

Dobry den,
chem Vas poprosit o radu, pred tyzdnom mi prisiel exekucny prikaz na moju osobu, rada by som vedela, ci je mozne poziadat exekutora o znizenie urokov z omeskania, pripadne jeho premie za tuto exekuciu. Som studentka (sirota) a velmi by mi to pomohlo. S exekutorom uz komunikujem, ale dost na mna tlaci, aby som splatila dlznu sumu. Viem, ze exekutora nezaujima, kto tento dlh sposobil, ale mohol by prihladnut na tuto skutocnost? (samozrejme je pisany na moju osobu a s tym uz nic nespravim).
Dakujem za odpoved
Usporiadat
GabiZ GabiZ

GabiZ je offline (nepripojený) GabiZ

meli12 Pozri príspevok
Dobry den ! neviem ci ma volakto stym nejake skusenosti,preto prosim o radu ako postupovat ! dotycna dostala upovedomie o zacati exekucie, dlh a trovy exekucie zaplatil do 14 dni, ma pisat exekutorovi ziadost o ukoncenie exekucii, alebo nemusi??? ako je to??? alebo to automaticky sa zrusi po zaplateni dlhov exekutorovi? prosim o radu,dakujem!

Odpoveď je tu. http://www.porada.sk/t176222-dalsie-...ml#post1846140
0 0
Sinkl Sinkl

Sinkl je offline (nepripojený) Sinkl

Dobrý deň, tiež by som potrebovala poradiť ohľadom exekúcie. Na firme mám dlh voči dodávateľovi z dôvodu nevyplatenia mňa ako firmy treťou osobou. Ohlásil sa mi samozrejme exekútor. z toho plynie moja otázka, má exekútor právo nahliadnuť do účtovných kníh bez súdneho príkazu? a to v prípade že firma stále funguje? A musím mu poskytnúť presnú súvahu k nahliadnutiu? Musí alebo nemusí mať súdny príkaz? Ďakujem veľmi krásne za odpoveď.
0 0
Sibila73 Sibila73

Sibila73 je offline (nepripojený) Sibila73