Dobre čítate. Chcem dať orange na súd.
Dôvod?
využíval som orange internet. Svoju spotrebu voľných dát som kontroloval cez SMS, kontrola spotreby na čísle 360. Prišlo mi to ako jednoduchá kontrola, s okamžitou odpoveďou, síce tie údaje neboli aktuálne v tom momente, kedy mi správa prišla, ale aj tak sa z týchto údajov dá zistiť, koľko máme prevolané, koľko eur nad limit, koľko megabytov sme minuli na internete a podobne.
Nikdy som s tým nemal problém, a internetové dáta som si strážil, aby som neprešvihol paušál. Kedže poplatky nad paušál su proste veľmi vysoké, vždy som sa cez toto číslo 360 snažil odkontrolovať svoju spotrebu.
Tak isto ako v jeden deň, bol som na mobilnom internete, a hneď ráno som odoslal správu ohľadom spotreby, koľko ešte mám voľných MB na internete. Lenže, žiadna SMS mi neprišla. Takto som odoslal SMS ešte niekoľkokrát, ale stále mi neprišla SMS. Teda, myslel som, že mi prišla, lebo som si omylom prečítal neaktuálnu sms, podľa ktorej som mal ešte veľa voľných MB na internet.
Na druhý deň, to isté, posielam SMS, a.. vtedy ma skoro porazilo. Internet nad limit, +100euro!!
Samozrejme, faktúru som nezaplatil. Orange mi odpojil čislo, podal som reklamáciu. Volal som tam, bol som osobne, lenže žiadna odpoveď, či je moja reklamácia uznaná, alebo nie.
Následne mi došiel doporučene list, v ktorom odomňa žiadajú 120e + 600e ako pokutu. Okamžite som volal do Orange na oddelenie pohľadávok, a pýtal som sa, ako je možné, že odomňa žiadajú akúsi pokutu, keď ešte neviem, ako rozhodli ohľadom reklamácie??
Poviem vám, boli to stresy. A pracovník orange mi do telefónu povedal, že to nemám brať vážne, že žiadnu pokutu odomňa nechcú, že keď zaplatím tú faktúru, že všetko bude OK.
Na moju otázku, prečo dali predmetnú faktúru svojmu právnemu oddeleniu na vymáhanie, a pritom orange stále nerozhodol o mojej reklácii, mi bolo povedané, že je to proste tak, a že v tomto nemám žiadne práva, keďže som sa ich vzdal podpisom ich zmluvy teda Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Takže, keď ja nemám žiadne práva podľa orange, už som sa tak "nasral" s prepacenim, že som sa rozhodol dať ich na súd. V ich zmluve sa orange zaväzuje, že mne, ako zákazníkovi poskytne SLUŽBY, ktoré sa týkaju môjho paušálu. SMS o kontrole spotreby mi neprišla, teda túto zmluvu nedodržali.
Inak, tú faktúru, na ktorej ma orange okradol o dosť euro, som zaplatil. Ale to neznamená, že neviem svoje práva.
Pokial si orange myslí, že ako zákazník nemám žiadne práva, a podľa ich slov jednoducho musím platiť... no je toto normálne?
Podľa mňa je to diskriminačné.