treba zájsť osobne, slušne oblečený, do firiem, ktoré sú v okolí štadiona, zájsť za kompetentnou osobou(dohodnúť si "rande") - čím vyššie tým lepšie
slušne požiadaš a vysvetlíš o čo ti ide. Povieš, že ako protihodnotu dáš urobiť veľkú tabuľu(resp. oni poskytnú a ty len umiestniš na viditeľnom mieste) a sponzorský dar = kúpená reklama. A že na ofiko dokumentoch budú vedení ako sponzori.
Toto zopakuješ dalších 10-15 krat dokým niekoho nepresvedčíš.
Odporučam hovoriť nie o dare ale o platenej reklame(že si zástupca organizátora a že si myslíš, že pre danú firmu by bolo vhodné umiestniť tam reklamu, cena je približne XYZ, a že oni budú ako partneri zápasu ... blá blá blá...) Odporúčam nepýtať ceú sumu napr. 1000 € ale len 100 €. Ide o to, že akcia nemusí mať jedného sponzora. a skôr presvedčíš na platenú reklamu za menšiu sumu, ako hned jedneho za plnu sumu.