BIZAL diky. vsetky faktory mi hovoria "pre", no realita moze byt ina. radsej by som si to prepocitala...
doposial sa udavali priklady na solaria, kozmeticke salony...je jednoduche prepocitat kolko ludi stihne kozmeticka spravit a za kolko (myslim kozmetice sluzby). No nie je jednoduche odhadnut kolko ludi pride do predajne a kolko kazdy minie.
Sám si si aj odpovedal ...
Je potrebné vziať do úvahy všetky aspekty :
- umiestnenie obchodu
- sortiment
- zloženie kupujúcich
- otváracie hodiny
- nákupné ceny
- marža
- ...je toho veľa , to sa dopredu nedá ...na to sa musí postupne prísť ...
Buď rada , ak nemáš tržby nalinajkované ( keď si svojou paňou) tak , ako v hyperoch ...tam je to o inom ...nie sú " plánované " tržby ????...nie sú bonusy ....
.......a tie bonusy nie sú nikdy .....