camozzi
Aj keby si si dal tie storno poplatky a vsetko by bolo v ramci zakona OK, je otazne ich vymozenie. Posles tovar na dobierku, neprevezme a budes od neho vymahat 3 - 5 eur? To sa len ponizis a navyse ti to moze spravit zle meno.
Zaloz si interny blacklist, do neho si znac problemovych zakaznikov a pri ich dalsom nakupe ich vyzves, ze vzhladom na ich nedisciplinovanost pri minulych nakupoch od nich vyzadujes platbu vopred, inak ich objednavku nepovazujes za zavaznu.
Nechápem,prečo by som sa vymáhaním poplatku mala strápniť.Platím za poštovné aj 6 eur a keď sa balík vráti,je to ďalších 6 eur. Osobne nestojím o takých nedisciplinovaných zákazníkov,čo nepreberajú dobierky a nevadí mi,ak "sa pred nimi strápnim",keď im nevadí, že niekoho oberajú o čas a peniaze .A ja si pred takými urobím zlé meno? No nevie,asi som zlý obchodník,ale mám svoju hrdosť a nemám potrebu za každú cenu sa pchať zákazníkovi ........... :-))