Zavrieť

Porady

DOHODA O VYKONÁNÍ PRÁCE

Dobrý deň.
1.8. som nastúpil do svojho prvého zamestnania a dostal som zmluvu na princípe Dohody o vykonaní práce.
Tým som teda dostával určitú mzdu, a zároveň moji rodičia dostali za mňa prídavky, kedže som na úrade evidovaný ešte nebol a do 31.8. som bol vlastne ešte študent strednej školy.
Šéf vravel, že sa mám ísť hlásiť na úrad práce, ale že do roboty budem chodiť ešte stále, a teraz na tri mesiace mi nechá tú Dohodu a potom mi dá normálnu zmluvu na dobu neurčitú.
Vraví, že so sebou mám vziať ofotenú tú zmluvu a predložiť ju tam, no rodičia zároveň vravia, aby som nevravel, že som už v auguste pracoval, pretože by museli vrátiť tie peniaze, ktoré za mňa v auguste dostali. Šéf vravel, že ja sa mám ísť normálne hlásiť na úrad,a on ma z tamaď stiahne, alebo také niečo...
Ako to vlastne je? Je možné pracovať, aj keď budem hlásený na úrade, či aké sú tie podmienky Dohody o vykonaní práce?
Vďaka.
Naposledy upravil trebisovcan : 05.09.11 at 10:37
Usporiadat
jankasm jankasm

jankasm je offline (nepripojený) jankasm

Luciz Pozri príspevok
ďakujem veľmi pekne. Som rada, že nemám povinnosť nikomu nič nahlasovať. Uff, odlahlo mi. Horšie bude nájsť potom účtovníčku, ktorá by mi za normálnu sumu to danové urobila. ale to už hádam potom poriešim nejak. ešte raz vdaka. :-)
Vypísať daňové priznanie z príjmov z dohôd je úplne jednoduché. Podľa mňa možno aj vo svojom okolí alebo v práci, napr. aj manželovej, sa nájde ochotná mzdárka ktorá mu s tým pomôže. Alebo skús aj na daňovom úrade. Naozaj je to tak na 5 minút, zbytočne platiť.
0 0
Luciz Luciz

Luciz je offline (nepripojený) Luciz

jankasm Pozri príspevok
Vypísať daňové priznanie z príjmov z dohôd je úplne jednoduché. Podľa mňa možno aj vo svojom okolí alebo v práci, napr. aj manželovej, sa nájde ochotná mzdárka ktorá mu s tým pomôže. Alebo skús aj na daňovom úrade. Naozaj je to tak na 5 minút, zbytočne platiť.