V prvom rade ďakujem za príspevky.
Začnem s prvou otázkou "prečo nechce niekto so spolupracovníkov v tomto projekte pokračovať" - nikto z nich nemá finančný kapitál na odkup ptojektu. Druhá strana mince je, že podnikateľ musí spĺňať isté atribúty, k tomu sa ešte dostanem v druhej otázke.
"Koľko času to zaberie?" Ja som investoval do tohto projektu približne hodinu až dve denne.
Mimochodom celé know-how, mám vypracované (predajný rozhovor po telefóne, predajný rozhovor na mieste, grafika, zmluvy s klientmi, spolupracovnikmi, manual s dodavatelmi,...).
Človek musí hlavne byť ztotožnený s projektom a mať entuziazmus. A vymýšlať nové veci, napríklad práve sme robili SMS súťaž pre TESCO a je slušne zisková (je reklamovaná na druhej strane pokladničného bloku). Klienti sa ozývajú prostredníctvom www stránky
www.reklamanablockoch.sk, ale nie je to vela klientov (1-2 za mesiac). Mimochodom web je ku projektu.
K tým reštauráciam viem pridať vypracovaný projekt ako môžete ponúkať pokladničné kotúčiky za lepšie ceny a s možnosťou potlače.
Ak máte naozaj záujem, tak prosím zavolajte mi a môžme sa stretnúť v kancelárii alebo na káve.