Zavrieť

Porady

Veľké komplikácie s reklamáciou notebooku

Potrebujem súrne poradiť, ako ďalej postupovať v prípade reklamácie.
Ide o notebook môjho priateľa, na ktorom mu pred koncom záručnej doby prestali fungovať niektoré tlačítka na klávesnici. Ten zakúpil v Nay elektrodome a keď ho tam zaniesol, bez problémov ho prijali na reklamáciu. To bolo ešte v poriadku. No po tom ako ho vrátili po 3 týždňoch z reklamácie a jeho následnom skontrolovaní doma sa zistili nové vady. Celý notebook od tej doby začal poriadne sekať a mrznúť, rovnako aj internet a k tomu začala ešte preblikávať obrazovka. Tieto problémy predtým neboli a preto ho na druhý deň zaniesol opäť do servisu. Tam ho znova prijali s tým, že podajú sťažnosť na servis. Po nejakom týždni, keď sa bol informovať ako pokračuje reklamácia, mu bolo oznámené, že pokiaľ sa nepodarí opraviť ho, dostane nový notebook v cene pôvodného s tým, že jeho záručná doba bude pokračovať z toho starého a tým bude záruka už len mesiac. Nakoniec dnes po vyše 3 týždňoch mu vrátili notebook z reklamácie s tým, že v podstate nič na ňom neopravili.
Hlavným problémom je, že on súrne potrebuje ten notebook k svojej práci a takto sa to už ťahá pomaly druhý mesiac.
Prosím preto o radu ako ďalej postupovať ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    trisestri je offline (nepripojený) trisestri

    trisestri
    Nay su hnusny podvodnici,dcere bezdovodne odmietli uznat reklamaciu,mala ho poisteny pre pripad poskodenia -aj s tym uz vymyslaju,je v servise uz dva mesiace a doteraz ju neinformovali kedy ho opravia-to su podvodnicke a zlodejske praktiky NAY podla mna-potom sa necudujme ze takyto sprostaci vyhanaju ludi nakupovat za hranice.

    Veľké komplikácie s reklamáciou notebooku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.