Potrebujem súrne poradiť, ako ďalej postupovať v prípade reklamácie.
Ide o notebook môjho priateľa, na ktorom mu pred koncom záručnej doby prestali fungovať niektoré tlačítka na klávesnici. Ten zakúpil v Nay elektrodome a keď ho tam zaniesol, bez problémov ho prijali na reklamáciu. To bolo ešte v poriadku. No po tom ako ho vrátili po 3 týždňoch z reklamácie a jeho následnom skontrolovaní doma sa zistili nové vady. Celý notebook od tej doby začal poriadne sekať a mrznúť, rovnako aj internet a k tomu začala ešte preblikávať obrazovka. Tieto problémy predtým neboli a preto ho na druhý deň zaniesol opäť do servisu. Tam ho znova prijali s tým, že podajú sťažnosť na servis. Po nejakom týždni, keď sa bol informovať ako pokračuje reklamácia, mu bolo oznámené, že pokiaľ sa nepodarí opraviť ho, dostane nový notebook v cene pôvodného s tým, že jeho záručná doba bude pokračovať z toho starého a tým bude záruka už len mesiac. Nakoniec dnes po vyše 3 týždňoch mu vrátili notebook z reklamácie s tým, že v podstate nič na ňom neopravili.
Hlavným problémom je, že on súrne potrebuje ten notebook k svojej práci a takto sa to už ťahá pomaly druhý mesiac.
Prosím preto o radu ako ďalej postupovať ?