Dobry den. Chcela by som sa poradit, ako mam postupovat. Kupila som si zasuvku - ulozny priestor pod postel. Na internetovej stranke firma uvadzala vysku 22cm
uvedenie do omylu - nebola popísaná výška čoho?, po prichode do predajne ma pani informovala, ze 22cm je vyska postele ale nech to skusim, ze to bude pasovat. Tovar som prevzala v neoriginalnom obale bez navodu
tovar pri kúpe musí byť zabalený a musí mať pri sebe záručný list, návod na použitie v slovenskom (príp. českom) jazyku - toto by stráááášne zaujímalo SOI, ako to predávajú, zabaleny vo folii, zaplatila platobnou kartou a odisla. Doma som to poskladala a zistila, ze mi to pod postel nevojde.
Na druhy den som sa vratila do predajne, zasuvka poskladana naspat vo folii, s tym, ze by som chcela tovar vratit. Nebol jediny problem. Az kym pani nezahlasila, ze mi nemoze vratit peniaze, nakolko som platila platobnou kartou
somarina jak mraky - platba v hotovosti i platba kartou je rovnocenná. Okrem toho - od minulého dňa im už tá platba na účet na 100% nabehla. Vzala mi doklady o zaplateni (blocek + potvrdenie o transakcii kartou)
akože vzala originály? Totálna somarina - mala si urobiť kópie - originál je predsa (a to v prípade "reklamácie") jediný relevantný doklad, že je to tvoj tovar. Takto máš len vo výpise jedine položka "Platba kartou" a ostatné je už ich a vypisala akoze "reklamacny doklad" vratenie tovaru, dovod reklamacie platba kartou
Ďalšia somarina - reklamácia platba kartou - opäť podnet pre SOI. Odovodnila to tym, ze ona ma na ucte pripisanu platbu z ktorej plati DPH a ked mne da peniaze z pokladne, jej to nebude sediet
A tretia somarina - veď predsa predávala tovar s DPH, tak vráti sumu aj s DPH - platba sa stornuje.. Ze mam pockat, kym ona tu zasuvku preda s mojim blockom, potom mi zavola a peniaze mi da. Nemam ani tovar, ani peniaze, posielala som im email v ktorom som navrhovala vratenie penazi na moj ucet, aby im to sedelo (prijem - vydaj) - nereaguju a myslim, ze ani nebudu.
To vieš, majú už peniaze a dokonca i tovar, ktorý môžu opäť predať. Ty máš len kolonku "Platba kartou" a viac veľké guľové ..... ("reklamačný protokol" - takých sa dajú vypísať na tony) Co mam robit?
Slovenská obchodná inšpekcia Dakujem