Zavrieť

Porady

Originálne balenie novej žehličky.

Dobrý deň. Prosím,poraďte mi. Kúpila som cez internetový obchod žehličku Tefal. Má mať každá originálne zabalená žehlička krabicu s ochrannou známkou o neporušení balenia,že nebola otváraná? Firma mi tvrdí,že od dodávateľa dostávajú všetky žehličky len vložené v krabici v polystyréne s voľne položeným návodom na obsluhu. Myslela som,že žehlička má zapečatené balenie,plus vnútri je v nejakom obale a pod. Dajte mi,prosím vedieť,ďakujem.
Monika
Naposledy upravil Dav : 18.12.11 at 20:26
Usporiadat
bupi bupi

bupi je offline (nepripojený) bupi

misoft Pozri príspevok
... obal je - chrániť tovar pred poškodením - to je účelom.
A kupuješ aj zapečatený chlieb, mlieko, maslo, vajíčka a pod.? Trochu paranoidné, nie?
Misoft a ty snad kupujes otvorene mlieko, maslo s natrhnutym obalom, odhryznuty chlieb a rozbite vajicka v papierovom obale a pod?
Ak ano, potom poziadavka na kulturu predaja je dost nizka a tak to potom v tom obchode vyzera...
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Asi sme sa "nepochopili".
Citujem ťa:
Neee, kopretinka, nie je tam statny znak, ale paska, oznacena logom alebo neoznacena.
Ja som nevravel o otvorenom obale,
Ak kupujem elektroniku, prípadne iné el. zariadenie, alebo tovar v obale, predávač mi nikdy nedá ten "otvorený" (dokonca i v hyper a supermarketoch je otvorený len 1-2 ks, ostatné sú v krabiciach zabezpečené páskami (čiernymi od predajcu!), aby to "kúpichtiví nenechavci" zbytočne neotvárali. No ja si po zaplatení vždy nechám krabicu otvoriť - dôvod: kontrolujem, či v tej krabici je všetko a či to funguje (obsah už len kvôli tomu, že môže napr. chýbať prívodný kábel do siete - zistíš až doma - obchod ti povie, že balenie bolo úplne - máš smolu). Teda krabica sa musí otvoriť......Veď na to ten obal je - chrániť tovar pred poškodením - to je účelom.
toto sa týkalo spotrebného tovaru.
Opäť ťa citujem:
A vlastne vzdy kupujem zapecatene veci, nielen drahe zehlicky, mne sa zda, ze je to uplne normalne. Nielen u alkoholu a cigariet, Preco sa tomu tak cudujete?
a z toho si mnohí vyvodia, že kupuješ všetko (teda aj potraviny) len zapečatené (s pečaťou, pečatnou páskou).
Nehnevaj sa, ale sama si sa chytila - preto som sa pýtal a konštatoval:
A kupuješ aj zapečatený chlieb, mlieko, maslo, vajíčka a pod.? Trochu paranoidné, nie?
Naposledy upravil misoft : 21.12.11 at 14:50
0 0
sisima sisima

sisima je offline (nepripojený) sisima

v hej som si kúpila pekáreň chleba... čakala som na ňu fakt dlho... o to väčšie bolo sklamanie, skôr nervy mi tiekli ušami... krabica bola otvorená potom zalepená páskou "hej" čo mi pri doručení nebolo nijako divné, nakoľko som to považovala aj za formu ich reklamy... po rozbalení kukám a vo vnútri ostal len roztrhnutý sáčok a hnetací hák nikde... bez toho háku tá vec naozaj nemôže fungovať... prečkala som víkend a v pondelok som im to tam pekne odniesla a povedala čo si myslím a pekne na plné hrdlo... povedali, že im to tak bolo doručené ... chacha... jasné.....chceli mi to vymeniť za inú značku, ale to som si radšej kúpila už inde... očividne to vybral niekto z nich, alebo im celú tu pekaren niekto vrátil, a oni si zo mňa urobili dobrý deň... a ako vrchol drzosti považujem fakt, že ešte v ten deň ju opäť vrátili do predaja!!! akože si fakt mysleli, že si tú vec niekto nechá ako dekoráciu?...
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

v hej som si kúpila pekáreň chleba... po rozbalení kukám a vo vnútri ostal len roztrhnutý sáčok a hnetací hák nikde... bez toho háku tá vec naozaj nemôže fungovať...
Internetový obchod? Kamenný obchod?
Ak to prvé - vždy je riziko dodania neúplného tovaru - za to možnosť im to bez udania dôvodu vrátiť. Ak druhé - postupovať tak, ako som naznačil v #21 (dôveruj, ale preveruj - kontrola!)
0 0
bupi bupi

bupi je offline (nepripojený) bupi

Misoft, nuda, co? Nevadi, ze si nepochopil, nabuduce pochopis. Hlavne ze sme sa pochopili so zadavatelkou temy. Ona tiez akiste povazovala za zapecatenie krabice prelepenu pasku s logom alebo bez neho a nie pecatny vosk s odtlackom prstena.
No ale budiz, ja napriklad nedavam pri pokladni paranoidne otvarat krabice, ale doverujem zalepenej krabici s logom vyrobcu alebo bez neho a vyrobok si otvorim a ochutnam alebo vyskusam doma.


Pôvodca textu príspevku: misoft
Asi sme sa "nepochopili".
Citujem ťa:
Ja som nevravel o otvorenom obale, toto sa týkalo spotrebného tovaru.
Opäť ťa citujem:
a z toho si mnohí vyvodia, že kupuješ všetko (teda aj potraviny) len zapečatené (s pečaťou, pečatnou páskou).
Nehnevaj sa, ale sama si sa chytila - preto som sa pýtal a konštatoval:



Chytila? Prave ty sa chytas za slovicka...

Misoft:
"Ak kupujem elektroniku, prípadne iné el. zariadenie, alebo tovar v obale, predávač mi nikdy nedá ten "otvorený" (dokonca i v hyper a supermarketoch je otvorený len 1-2 ks, ostatné sú v krabiciach zabezpečené páskami (čiernymi od predajcu!), aby to "kúpichtiví nenechavci" zbytočne neotvárali. No ja si po zaplatení vždy nechám krabicu otvoriť - dôvod: kontrolujem, či v tej krabici je všetko a či to funguje (obsah už len kvôli tomu, že môže napr. chýbať prívodný kábel do siete - zistíš až doma - obchod ti povie, že balenie bolo úplne - máš smolu). Teda krabica sa musí otvoriť......Veď na to ten obal je - chrániť tovar pred poškodením - to je účelom. "


Pôvodca textu príspevku: misoft
"... obal je - chrániť tovar pred poškodením - to je účelom.
A kupuješ aj zapečatený chlieb, mlieko, maslo, vajíčka a pod.? Trochu paranoidné, nie?"






Misoft a ty snad kupujes otvorene mlieko, maslo s natrhnutym obalom, odhryznuty chlieb a rozbite vajicka v papierovom obale a pod?
Ak ano, potom poziadavka na kulturu predaja je dost nizka a tak to potom v tom obchode vyzera...


Pecatou na mlieku, mineralke, stave, jogurte... je uz jeho vrchnak, ak je poruseny, je porusena pecat, a dalej si mozes dosadit ostatny tovar to je snad jasne. Skratka, aby rec nestala, vsak...





0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Ja myslím, že tu sú polemiky zbytočné. Ak je zadávateľka nespokojná, zákon jej dáva možnosť v tomto prípade tovar vrátiť. S každým iným riešením sa neztotožní.
0 0
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

Fíha,pozerám,že sa to tu rozbehlo.:-) Ďakujem za názory. Ja som urobila to,že som to nafotila,poslala predajcovi,lebo mi bolo jasné,že sa so mnou bude doťahovať o vrátení peňazí za poškodenie obalu a pod. Ten mi napísal,že mi pošle nový kus,ale musím spísať škodový záznam s prepravcom. Tak som ho zháňala,čo nebolo ľahké,x telefonátov a nakoniec som musela ísť ja za ním,nie on za mnou. Potom som konečne zaslala túto žehličku výmenou za novú,ktorú mi poslali kuriérom. Ale bolo to teda véééľa nervov. Nabudúce veru len osobný odber pre istotu.:-)
A inak,ja som zisťovala,že Tefal žehličky naozaj nemávajú pečať,čo sa divím,lebo napr. Eta ju má a dokonca aj mnohé supermalé spotrebiče,takže som myslela,že je to už samozrejmé.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať