Zavrieť

Porady

Odvody do sociálnej poisťovňe SZČO

Prosím Vás, ako sa vyrátajú odvody do sociálnej/zdravotnej poisťovne pre živnostníka ? Viem len, že sa to platí, ak má človek príjem nad cca. 340€...

Najlepšie to pre mňa bude asi pochopiteľné znázorniť na reálnych číslach. Dajme tomu, že za rok 2012 zarobím dokopy 6000€ a z toho 5000€ zisk...koľko zaplatím na jednotlivých odvodoch a daniach ak som zároveň študent (19 rokov) ?

Vopred ďakujem za ochotu
Naposledy upravil ivanval : 23.12.11 at 20:34
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zk24 je offline (nepripojený) zk24

    zk24
    ivanval Pozri príspevok
    Prosím Vás, ako sa vyrátajú odvody do sociálnej/zdravotnej poisťovne pre živnostníka ? Viem len, že sa to platí, ak má človek príjem nad cca. 340€...


    Najlepšie to pre mňa bude asi pochopiteľné znázorniť na reálnych číslach. Dajme tomu, že za rok 2012 zarobím dokopy 6000€ a z toho 5000€ zisk...koľko zaplatím na jednotlivých odvodoch a daniach ak som zároveň študent (19 rokov) ?

    Vopred ďakujem za ochotu
    Ahoj,

    kedže nie sú známe vymeriavacie základy po roku 2012, tak ti dám sumy, ktoré by si platil keby príjem (zisk) o ktorom hovorís bol za rok 2011 a teraz v marci 2012 by si isiel podávat danove priznanie.

    Sociálna poisťovňa: