Ahojte...prosím poraďte mi. Poskytujeme služby ktoré nie sú vymenované v prílohe zákona (internet) vystavíme fa a úhradu v hotovosti za fa príjmeme cez PPD. ale popritom predávame aj tovar (počítače a príslušenstvo, pokladne)
Otázka: môžem kombinovať úhrady fa v hot. za služby cez PPD a za tovar cez ERP??? (myslím tým že za služby budem robiť úhrady cez PPD a za tovar cez ERP)
Ako zaevidovať úhradu fa v hot. ked na faktúre je aj tovar aj služba, napr. predaj pokladne ERP za 299 eur a fiškalizácia za 20 euro............cez PPD alebo ERP????
podobne je to aj pri PC...........PC stojí 400 eur a inštalácia rôznych programov 20 eur.
Ak dám úhradiť fa cez ERP vytlačím doklad o úhrade a dám ho zákazníkový...........je potrebné vytlačiť aj kópiu dokladu pre mňa do učta???
Ďakujem za pomoc